دانلود بازی Battle Bay 2.9.18211 – نبرد ساحلی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Battle Bay 2.2.14240 - نبرد ساحلی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Battle Bay برای اندروید

| بازی نبرد ساحلی برای اندروید + دیتا |

 

Battle Bay 2.9.18211 نام یک بازی اندرویدی جدید و موفق، در سبک سری بازی‌های اکشن می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی Rovio Entertainment Ltd برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. کمپانی موفق Rovio را به عنوان سازنده‌ی سری بازی‌های پرندگان خشمگین به خوبی می‌شناسیم، این کمپانی بازی‌سازی، با عرضه عنوانی کاملا جدید و جذاب از سری بازی‌های موبایلی، باز هم توانسته موفقیت پیشین خود را برای چندمین بار تکرار کند. در این بازی، شما می‌بایست به عنوان امپراطور امواج ظاهر شوید! نبرد ساحلی، یک بازی اندرویدی آنلاین و چند نفره است که شما می‌توانید نبردهای تیمی را برای فرمان‌روایی به آب‌ها آغاز کنید.

بازی نبرد ساحلی، در قالب گروه‌های 5 نفره انجام می‌گیرد. شما می‌توانید با انتخاب کشتی و اسلحه‌هایی متنوع، نبردی جذاب و سرگرم‌کننده را آغاز کنید. هریک از کشتی‌های موجود در این بازی، توانایی‌های منحصر به فرد خود را دارا هستند، همچنین می‌توانید با کسب پیروزی‌های متعدد، کشتی خود را ارتقا دهید و به جدیدترین سلاح‌ها و موتورهای سرعتی مجهز کنید. هم اکنون می توانید بازی Battle Bay را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Battle Bay :

– قابلیت شرکت در نبردهای آنلاین

– امکان تشکیل گروه‌های 5 به 5 برای نبرد در آب‌ها

– نبردی جذاب و پرهیجان در دستگاه‌های موبایل

– امکان انتخاب کشتی‌ها و سلاح‌های متنوع

– دارا بودن سلاح‌ها، توانایی‌ها و امکانات شخصی‌سازی کشتی‌ها

– افزایش توان، سرعت و قدرت دوام کشتی‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Battle Bay1 150x84 - دانلود بازی Battle Bay 2.9.18211 - نبرد ساحلی برای اندروید + دیتا Battle Bay2 150x84 - دانلود بازی Battle Bay 2.9.18211 - نبرد ساحلی برای اندروید + دیتا Battle Bay3 150x84 - دانلود بازی Battle Bay 2.9.18211 - نبرد ساحلی برای اندروید + دیتا Battle Bay4 150x84 - دانلود بازی Battle Bay 2.9.18211 - نبرد ساحلی برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 63 + 192 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR