دانلود Omnicode Snatch 1.0 + Portable – فیلمبرداری از محیط ویندوز

دانلود Omnicode Snatch 1.0 + Portable - فیلمبرداری از محیط ویندوز

 

دانلود Omnicode Snatch

| نرم افزار فیلمبرداری از محیط ویندوز |

 

Omnicode Snatch 1.0 + Portable نام یک نرم افزار جدید و رایگان، به منظور فیلمبرداری از محیط ویندوز است. همانطور که می‌دانید، امروزه برای کپچر کردن صدا و تصویر از محیط ویندوز، نرم‌افزارهای متعددی عرضه شده‌اند. یکی از جدیدترین نرم افزارهای رایگان در این زمینه، Omnicode Snatch نام دارد که در این مطلب تصمیم داریم جدیدترین نسخه از آن را به شما معرفی کنیم. توسط این برنامه، شما کاربران قادر هستید تمامی رویدادهای در حال وقوع در ویندوز را همراه با صدای پس زمینه (صدای ویندوز/میکروفون) ضبط کنید.

به کمک این برنامه، شما به سادگی می‌توانید ویدیوهایی آموزشی بسازید و یا از فرآیند انجام گرفتن یک فعالیت و یا نحوه کار با یک نرم افزار، ویدیوی آموزشی تهیه کنید. همچنین می‌ـوانید با فیلمبرداری از محیط بازی‌ها، تجربه خود را از یک بازی کامپیوتری با دوستان خود به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Omnicode Snatch را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Omnicode Snatch :

– رابط کاربری زیبا و بسیار ساده

– امکان فیلمبرداری از محیط ویندوز به صورت صدا و تصویر

– پشتیبانی از امکان ذخیره کلیک‌های ماوس

– امکان فیلمبرداری فول اسکرین

– قابلیت فیلمبرداری از یک محل خاص از صفحه نمایش

– سازگاری کامل با انواع فرمت‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR