دانلود بازی کم حجم Battle for Enlor برای کامپیوتر

دانلود بازی Battle for Enlor برای PC

 

دانلود بازی Battle for Enlor برای کامپیوتر

| بازی نبرد برای انلور |

 

Battle for Enlor بازی کم حجم جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2017 توسط Sonera Game Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی نبرد برای انلور، یک بازی استراتژیکی جدید، مخصوص طرفداران این سبک از بازی‌های کامپیوتری است که با دارا بودن المنت‌های جذاب، تاکتیک‌های شما را در این سبک از نبرده ابه چالش وا‌ می‌دارد. شیاطین، ارواح، موجودات عجیب و غریب و … از جمله دشمنان شما در این نبردها هستند که می‌بایست با نهایت توان خود در برابر آنان ایستادگی نمایید.

گروه جنگنده شما، شامل 8 کاراکتر مختلف با توانایی‌های منحصر به فرد است که هریک می‌توانند به نوبه‌ی خود، گوشه‌ای از وظایف را بر عهده بگیرند. در این بازی، غول‌ها و بزرگان بسیاری حضور دارند که با تکمیل کردن محور داستانی آن، می‌توانید تعداد بیشتری از آنان را آزاد کنید. نبردهای استراتژیک و بازی‌های این سبک، نوعی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی‌های رایانه‌ای هستند که نبردهای شما را از نمای بالا و مبتنی بر نبردهای نوبتی به چالش می‌کشاند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Battle for Enlor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Battle for Enlor1 300x169 - دانلود بازی کم حجم Battle for Enlor برای کامپیوتر Battle for Enlor2 300x169 - دانلود بازی کم حجم Battle for Enlor برای کامپیوتر

 

Battle for Enlor3 300x169 - دانلود بازی کم حجم Battle for Enlor برای کامپیوتر Battle for Enlor4 300x169 - دانلود بازی کم حجم Battle for Enlor برای کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4000 or Better
DirectX: Version 9.0c
Storage: 200 MB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 8
Processor: Intel Core i5
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 210 or Higher
DirectX: Version 9.0
Storage: 200 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 39 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR