دانلود FaceApp Pro 4.0.0 – نرم افزار تغییر چهره فیس اپ برای اندروید

دانلود FaceApp Pro 1.0.265 - نرم افزار تغییر چهره فیس اپ برای اندروید

 

دانلود FaceApp Pro برای اندروید

| نرم افزار تغییر چهره فیس اپ برای اندروید |

| + نسخه Pro Unlocked |

 

FaceApp Pro 4.0.0 نام یک اپلیکیشن اندرویدی جدید، از استودیوی نرم افزاری سازی Wireless Lab است که این روزها، سر و صدای بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی، به خصوص اینستاگرام به پا کرده است. همانگونه که می‌دانید، شبکه اجتماعی اینستاگرام، امروزه به یکی از محبو‌ب‌ترین شبکه‌های به اشتراک‌گذاری تصویر در دنیا تبدیل شده است؛ تعداد کاربران این شبکه اجتماعی چندی پیش از مرز 700 میلیون نفر گذشت! این نشان از محبوبیت بسیار بالای کاربرد این شبکه، در میان کاربران سراسر جهان دارد. این روزها، شاهد به اشتراک گذاری تصاویری چندگانه از دوستان و آشنایان خود در این شبکه‌های اجتماعی هستیم که دارای افکت‌های جالب توجهی هستند! اپلیکیشن فیس اپ که از زمان عرضه آن تنها چند روز می‌گذرد، توانسته موج بسیار بزرگی از محبوبیت را متوجه خود سازد. نسخه رسمی این اپلیکیشن، در همین مدت کوتاه با تعداد دانلود بیش از 5 میلیون مرتبه، توانسته به یکی از بهترین اپلیکیشن‌های فوتوگرافی در مارکت اندروید تبدیل گردد.

هدف اصلی برنامه فیس اپ، تغییر دادن چهره افراد در تصاویر است. در واقع این اپلیکیشن بسیار هوشمند، تصویر مورد نظر را از شما دریافت کرده و سپس 4 افکت مختلف را بر روی آن اعمال می‌کند که از تماشای آنان لذت خواهید برد! حجم بسیار پایین این نرم افزار، نشان از عملکرد کاملا آنلاین و مبتنی بر هوش مصنوعی این اپلیکیشن دارد. توسط این برنامه، شما می‌توانید افکت‌هایی جادویی را بر روی چهره افراد در تصاویر اعمال کنید و آنان را با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. نسخه‌ای از اپلیکیشن فیس‌ اپ را در خدمت شما کاربران محترم آماده کرده‌ایم که فاقد هرگونه تبلیغات بوده و جدیدترین افکت‌های ممکن را در خود جای داده است. هم اکنون می توانید نرم افزار FaceApp Pro برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FaceApp Pro :

– امکان اضافه کردن افکت بسیار زیبای لبخند به چهره افراد

– امکان پیر یا جوان کردن چهره افراد در تصاویر

– جذاب کردن چهره افراد

– تغییر دادن جنسیت افراد در تصویر

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FaceApp Pro1 84x150 - دانلود FaceApp Pro 4.0.0 - نرم افزار تغییر چهره فیس اپ برای اندروید FaceApp Pro2 84x150 - دانلود FaceApp Pro 4.0.0 - نرم افزار تغییر چهره فیس اپ برای اندروید FaceApp Pro3 84x150 - دانلود FaceApp Pro 4.0.0 - نرم افزار تغییر چهره فیس اپ برای اندروید FaceApp Pro4 84x150 - دانلود FaceApp Pro 4.0.0 - نرم افزار تغییر چهره فیس اپ برای اندروید

 

 

ویژگی های نسخه Pro :

– Pro features Unlocked
– Analytics Disabled
– AOSP Compatible

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

در نسخه های جدید، امنیت برنامه افزایش یافته و متاسفانه برنامه هک نمی شود.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR