دانلود Digital Clock 4.7.9 x86/x64 + Portable – ساعت دیجیتالی برای ویندوز

دانلود Digital Clock 4.5.5.956 x86/x64 + Portable - ساعت دیجیتالی برای ویندوز

 

دانلود Digital Clock

| ساعت دیجیتالی برای ویندوز |

 

Digital Clock 4.7.9 x86/x64 + Portable نام یک نرم افزار مفید و بسیار کاربردی، به منظور قرار دادن یک ساعت دیجیتالی زیبا بر روی دسکتاپ سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، نمای پیش‌فرض ساعت در سیستم‌عامل ویندوز، نمایش تاریخ و زمان در قسمت System Tray است، اما اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که زمان و تاریخ برای شما اهمیت بسیار داشته و در روز چندین مرتبه به بررسی آن می‌پردازید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از نرم افزار Digital Clock، نمایی بسیار زیبا و قابل حرکت را در دسکتاپ ویندوز خود قرار دهید تا در هر زمان امکان دسترسی سری به زمان برایتان فراهم باشد.

جدیدترین نسخه از این نرم افزار، ضمن سازگاری کامل با ویندوز 10 به شما این قابلیت را می‌دهد که ساعت دیجیتالی زیبایی را در دسکتاپ سیستم خود به نمایش بگذارید، این ساعت را می‌توانید در قسمت‌های مختلف صفحه نمایش جا به جا کنید و یا در صورت تمایل، آن را بالاتر از تمامی پنجره‌ها در ویندوز قرار دهید.از سایر امکانات این نرم افزار می‌توان به امکان تغییر در پوسته، زیباسازی، شخصی‌سازی، استفاده از تصویر دلخواه برای ظاهر ساعت دیجیتالی و همچنین امکان تعریف زنگ هشدار با فایل‌های MP3 اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Digital Clock را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Digital Clock :

– دارا بودن پوسته‌های متنوع و بسیار زیبا

– امکان زوم بر روی ساعت

– دارا بودن آلارم هشدار

– امکان استفاده از تکسچر برای ساعت‌ها

– امکان اجرای خودکار در بوت ویندوز

– پشتیبانی از ویندوز 10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 23 + 25 + 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR