دانلود E-Walk – Offline Maps 1.0.39 – نقشه و مسیریابی آفلاین برای اندروید

دانلود E-Walk - Offline Maps 1.0.39 - نقشه و مسیریابی آفلاین برای اندروید

 

دانلود E-Walk – Offline Maps برای اندروید

| نرم افزار نقشه و مسیریابی آفلاین برای اندروید |

 

E-Walk – Offline Maps 1.0.39 نام نسخه پولی و حرفه‌ای نرم افزار فوق‌العاده E-Walk، از دسته نرم‌افزارهای مسیریابی و مفید برای مسافرت‌هاست که به تازگی از سوی استودیوی نرم افزاری Tim Autin در مارکت اندروید عرضه گردیده است. ای-واک به شما این قابلیت را می‌دهد که نقشه‌ها را به صورت آفلاین دانلود کرده و سفرهای خود را به نقاط مختلف کشور و جهان، به خوبی برنامه‌ریزی کنید. توسط این برنامه، می‌توانید موقعیت خود را بر روی نقشه مشاهده کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. ای-واک شما را قادر می‌سازد که فعالیت‌های خود را در خارج از خانه، خوبی نظارت و مدیریت کنید. برای مثال شما می‌توانید از این برنامه، در کوهنوردی، پیاده‌روی، ماهی‌گیری، شکار و … استفاده کنید. نکته جالب در مورد این برنامه، استفاده کاملا آفلاین از آن است!

اگر شما هم از علاقمندان به سفر به نقاطی همچون جاده‌های بیرون شهر، جنگل، کوهستان و … هستید، ممکن است در برخی مواقع مسیر بازگشت خود به خودروی شخصی‌تان را گم کنید. حتی اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید، به کمک ای-واک می‌توانید به آسانی مسیر بازگشت خود را بیابید. اگر از یک مغازه لباس فروشی، فرصت خرید کردن نداشتید، ای-واک شما را قادر می‌سازد در روزهای آینده، به آسانی بوتیک مورد نظر را پیدا کرده و خریدی آسوده رو تجربه کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار E-Walk – Offline Maps را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار E-Walk – Offline Maps:

– امکان دانلود نقشه‌ها به صورت آفلاین و استفاده مجدد بدون نیاز به اینترنت

– امکان نمایش موقعیت فعلی بر روی نقشه

– امکان جستجوی مکان‌ها

– امکان ضبط کردن سفرها

– امکان نمایش جاده‌های، ماهواره‌ای و یا زمینی نقشه‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

E Walk Offline Maps1 98x150 - دانلود E-Walk - Offline Maps 1.0.39 - نقشه و مسیریابی آفلاین برای اندروید E Walk Offline Maps2 98x150 - دانلود E-Walk - Offline Maps 1.0.39 - نقشه و مسیریابی آفلاین برای اندروید E Walk Offline Maps3 98x150 - دانلود E-Walk - Offline Maps 1.0.39 - نقشه و مسیریابی آفلاین برای اندروید E Walk Offline Maps4 98x150 - دانلود E-Walk - Offline Maps 1.0.39 - نقشه و مسیریابی آفلاین برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR