دانلود All PDF Converter 2.4.1 – مبدل حرفه ای اسناد PDF

دانلود All PDF Converter 2.4.1 - مبدل حرفه ای اسناد PDF

 

دانلود All PDF Converter

| مبدل حرفه ای اسناد PDF |

 

All PDF Converter 2.4.1 نام یک نرم افزار حرفه‌ای و قدرتمند، به منظور تبدیل فرمت اسناد PDF به تعداد 7 نوع فرمت گوناگون است که توسط آن به آسانی می‌تواند فایل‌های PDF خود را به 7 فرمت مختلف تبدیل کنید. دیگر هیچ دردسری برای تبدیل فایل‌های PDF وجود نخواهد داشت، از این پس شما به کمک یک نرم افزار جامع و کاربردی، می‌توانید فایل‌های PDF خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به فایل‌های مختلفی همچون Word, Excel, HTML, EPUB, Image, XML, Txt تبدیل کنید.

توسط این برنامه، شما می‌ـوانید مجموعه‌ای از فایل‌های خود را در کمترین زمان ممکن به فرمت‌های مذکور تبدیل کنید. دیگر هیچ نیازی به استفاده از چندین نرم افزار مختلف برای تبدیل فایل‌های PDF به فرمت های ورد، اکسل، تصویر و … ندارید! چرا که با استفاده از یک برنامه جامع، می‌توانید تمامی این تبدیل‌ها را انجام دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار All PDF Converter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار All PDF Converter :

– دارا بودن رابط کاربری زیبا و گرافیکی

– امکان تبدیل دسته جمعی فایل‌ها

– امکان تبدیل فایل‌های PDF به Word

– امکان تبدیل فایل‌های PDF به Excel

– امکان تبدیل فایل‌های PDF به HTML

– امکان تبدیل فایل‌های PDF به EPUB

– امکان تبدیل فایل‌های PDF به Image

– امکان تبدیل فایل‌های PDF به XML

– امکان تبدیل فایل‌های PDF به Txt

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR