دانلود بازی MouseBot 1.0.8 – ربات موشی برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی MouseBot 1.0.8 - ربات موشی برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی MouseBot برای اندروید

| بازی ربات موشی برای اندروید + پول بی نهایت |

 

MouseBot 1.0.8 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن، از استودیوی بازی‌سازی Vector Unit است که با وجود مدت زمان اندکی که از عرضه آن می‌گذرد، توانسته توجه بسیاری از گیمرهای مارکت اندروید را به خود جلب کند. در این بازی شما به عنوان یک ربات موشی، در آزمایشگاه یک گربه‌ی زبر و زرنگ گیر افتاده‌اید. مهم ترین وظیفه شما این است که از تله‌های کار گذاشته شده در این آزمایشگاه دوری کرده و در تلاش باشید که از انواع لیزرهای کشنده و استخرهای اسیدی عبور کنید تا در نبردی بزرگ برای دستیابی به پنیر پیروز شوید.

گربه‌ی داستان بازی، در آزمایشگاه خود نقشه‌های شومی را طراحی کرده که طی آن‌ها، شما را در قالب تعداد 65 مرحله مختلف به چالش خواهید کشید. هم اکنون می توانید بازی MouseBot را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی MouseBot :

– دارا بودن تعداد 65 مرحله چالش بر انگیز

– امکان آنلاک کردن توانایی‌های جدید برای ربات موشی

– امکان دویدن، پریدن و … برای مقابله با موانع

– کسب امتیازهای بالاتر برای شخصی‌سازی موش

– دارا بودن افکت‌های 3 بعدی بسیار جذاب در گوشی‌ها و تبلت‌ها

– دارا بودن امکانات کنترلی ساده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

MouseBot1 150x84 - دانلود بازی MouseBot 1.0.8 - ربات موشی برای اندروید + پول بی نهایت MouseBot2 150x84 - دانلود بازی MouseBot 1.0.8 - ربات موشی برای اندروید + پول بی نهایت MouseBot3 150x84 - دانلود بازی MouseBot 1.0.8 - ربات موشی برای اندروید + پول بی نهایت MouseBot4 150x80 - دانلود بازی MouseBot 1.0.8 - ربات موشی برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR