دانلود Avanquest Architect 3D Ultimate 2018 20.0.0.1022 – طراحی سه بعدی خانه و دکوراسیون منزل

دانلود Avanquest Architect 3D Ultimate Plus 2017 19.0.1.1001 - طراحی سه بعدی خانه و دکوراسیون منزل

 

دانلود Avanquest Architect 3D

| نرم افزار طراحی سه بعدی خانه و دکوراسیون منزل |

 

Avanquest Architect 3DUltimate 2018 20.0.0.1022 نام یک نرم افزار جدید و بسیار قدرتمند، در زمینه طراحی سه بعدی خانه و تجهیز منزل به انواع لوازم خانگی است. همانطور که می‌دانید، یکی از مشاغل پر درآمد در زندگی مدرن، مختص افرادی است که طراحی دکوراسیون منزل و یا چیدمان آنان را انجام می‌دهند. در بسیاری از موارد، طراحی صورت گرفته متناسب با سلیقه صاحب‌خانه از آب در نمی‌آید. از این رو در این مطلب از سایت یاس دانلود نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید خودتان تغییرات دکوراسیون منزل را بر عهده گرفته و در نمای 3 بعدی، به پیاده‌سازی ایده‌های ذهنی خود بپردازید.

Avanquest Architect 3D ضمن صرفه جویی چشم گیر در هزینه‌های طراحی، شما را قادر می‌سازد چیدمان وسایل منزل را درست همانطور که خودتان دوست دارید انجام دهید. این نرم افزار دارای مجموعه‌ای وسیع از انواع تجهیزات منزل بوده که در نمای 3 بعدی می‌توانید از آنان برای شبیه‌سازی و طراحی دکوراسیون و باغچه‌ی خانه‌ی خود بپردازید.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Avanquest Architect 3D را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Avanquest Architect 3D :

– امکان طراحی و تجهیز منزل به دکوراسیون مدرن

– امکان به کار گیری سلیقه شخصی در طراحی‌ها

– عدم نیاز به مهارت‌های پیچیده

– امکان شخصی‌سازی قسمت‌های مختلف طراحی با گزینه‌های پیشرفته

– مناسب برای طراحی دکوراسیون منزل و باغچه

– دارا بودن امکان طراحی در نمای 3 بعدی

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

OS:Windows 7, Windows 8, Windows 10
CPU:1 GHz Pentium Processor or equivalent
RAM:512MB RAM
Free Space:5.5GB free hard disk space
GPU:3D Video card (1024*768 min 32-bit)

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.2 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR