دانلود بازی King of Bikes 1.3 – پادشاه موتور سواری برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی King of Bikes 1.3 - پادشاه موتور سواری برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی King of Bikes برای اندروید

| بازی پادشاه موتور سواری برای اندروید + پول بی نهایت |

 

King of Bikes 1.3 نام یک بازی اندرویدی جدید، مخصوص شما طرفداران سری بازی‌های موتور سواری و گذر از موانع و پازل‌ها است که از سوی استودیوی بازی‌سازی Timuz Games در مارکت اندروید عرضه می‌گردد. این بازی که هنوز مدت زمان اندکی از زمان عرضه آن می‌گذرد، توانسته با تعداد دانلود بیش از 500 هزار مرتبه، امتیاز 4.3 از 5.0 را به خود اختصاص دهد. اگر شما هم از علاقمندان به راندن موتور سیکلت هستید، بازی King of Bikes برایتان بسیار جذاب خواهد بود. پادشاه موتور سواری، شما را به مکان‌هایی خیره کننده از نقاط مختلف دنیا دعوت می‌کند تا در آنان مهارت‌های خود را به نمایش بگذارید.

در این بازی، شما می‌توانید سریع‌ترین و جذاب‌ترین لذت موتور سواری را تجربه کنید. این بازی با دارا بودن امکانات کنترلی ساده و طراحی محیطی جذاب، شما را همچون دنیای واقعی در نقش یک موتور سوار خبره قرار می‌دهد که می‌بایست از پس چالش‌ها و مراحل مختلف بازی عبور کنید. هم اکنون می توانید بازی King of Bikes را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی King of Bikes :

– دارا بودن مجموعه‌ای از مرحله‌های سرگرم‌کننده

– دارا بودن موتور سیکلت‌های متنوع با امکان شخصی‌سازی

– محیط گرافیکی 3 بعدی

– صداپردازی عالی

– امکانات کنترلی ساده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

King of Bikes1 150x84 - دانلود بازی King of Bikes 1.3 - پادشاه موتور سواری برای اندروید + پول بی نهایت King of Bikes2 150x84 - دانلود بازی King of Bikes 1.3 - پادشاه موتور سواری برای اندروید + پول بی نهایت King of Bikes3 150x84 - دانلود بازی King of Bikes 1.3 - پادشاه موتور سواری برای اندروید + پول بی نهایت King of Bikes4 150x84 - دانلود بازی King of Bikes 1.3 - پادشاه موتور سواری برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 54 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR