دانلود Mobile Atlas Creator 2.1.3 – ساخت نقشه های آفلاین برای موبایل

دانلود Mobile Atlas Creator 2.0.0 - ساخت نقشه های آفلاین برای موبایل

 

دانلود Mobile Atlas Creator

| ساخت نقشه های آفلاین برای موبایل |

 

Mobile Atlas Creator 2.1.3 نام یک نرم افزار کاملا رایگان و اپن سورس، به منظور ساخت نقشه‌های آفلاین، برای استفاده در مسیریاب‌های گوشی‌های موبایل است. همانطور که می‌دانید، امروزه بسیاری از تلفن‌های همراه و تبلت‌های اندرویدی، مجهز به سخت‌افزار GPS هستند. اگر شما نیز به دنبال جدیدترین نقشه از ناحیه محل زندگی‌تان هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که فرآیند دانلود و ساخت نقشه‌ها را به نرم افزار Mobile Atlas Creator بسپارید. این نرم افزار قادر است جدیدترین نسخه از نقشه‌ جهان را پیش روی شما قرار دهد تا قادر باشید به آسانی نقشه قسمت‌های مورد نظر خود را استخراج و دانلود کنید.

اگر اپلیکیشن مسیریابی گوشی یا تبلت اندرویدی شما، از نقشه‌های آفلاین پشتیبانی داشته باشد، نرم افزار Mobile Atlas Creator قادر است به آسانی آنان را برای شما تهیه کند. این نرم افزار ضمن تهیه نقشه‌های آنلاین از سرویس‌های مختلف ارائه نقشه، امکان ذخیره‌سازی آنان برای استفاده در انواع اپلیکیشن‌های مسیریابی و همچنین فرمت‌های JPG و PNG را فراهم می‌کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Mobile Atlas Creator را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Mobile Atlas Creator :

– قابلیت تهیه نقشه‌های آفلاین برای انواع اپلیکیشن‌های مسیریابی

– امکان تهیه نقشه از منابع مختلف و با لایه‌ها و درجه زوم‌های متفاوت

– امکان ادغام چندین لایه با‌ همدیگر

– امکان ساخت نقشه با استفاده از مجموعه‌ای از تصاویر JPG/PNG

– کش کردن نقشه‌های لود شده به صورت اتوماتیک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR