دانلود Fake GPS Location 2.16 Premium – جعل مکان فعلی GPS برای اندروید

دانلود Fake GPS Location 2.16 Premium - جعل مکان فعلی GPS برای اندروید

 

دانلود Fake GPS Location برای اندروید

| نرم افزار جعل مکان فعلی GPS برای اندروید |

 

Fake GPS Location 2.16 Premium نام یک نرم افزار مفید و بسیار جالب، در زمینه جعل مکان‌یابی گوشی تلفن و یا تبلت اندرویدی شماست. همانطور که می‌دانید، امروزه بسیاری از دستگاه‌های هوشمند موجود در بازار، مجهز به سیستم GPS هستند. از این قطعه‌ی سخت‌افزاری، می‌توان در اپلیکیشن‌های مختلفی استفاده کرد. برای مثال تعداد بسیاری از نرم افزارها، ضمن دسترسی به موقعیت مکانی شما، سرویس‌های مخصوصی را برایتان فراهم می‌کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی نرم افزاری در خدمت شما هستیم که می‌تواند یک لوکیشن فیک را در دستگاه شما تنظیم کند تا از این موقعیت مکانی، در اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کنید.

همانطور که از نام نرم افزار Fake GPS Location پیداست، به کمک این برنامه می‌توانید لوکیشن فعلی خود را از شهر و کشور فعلی، به محلی دیگر تغییر دهید.این برنامه قادر است موقعیت مکانی شما را هم به صورت ثابت و هم به صورت دارای حرکت تغییر دهد تا در اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلف بتوانید از آنان استفاده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Fake GPS Location را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Fake GPS Location :

– دارا بودن حالت جعل مکان ثابت برای استفاده در اپلیکیشن‌هایی با کاربرد مکانی ثابت

– امکان جعل مکان دارای حرکت برای اپلیکیشن‌های ورزشی

– مناسب برای شبکه‌های اجتماعی

– جعل شهر یا کشور محل زندگی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Fake GPS Location1 84x150 - دانلود Fake GPS Location 2.16 Premium - جعل مکان فعلی GPS برای اندروید Fake GPS Location2 84x150 - دانلود Fake GPS Location 2.16 Premium - جعل مکان فعلی GPS برای اندروید Fake GPS Location3 84x150 - دانلود Fake GPS Location 2.16 Premium - جعل مکان فعلی GPS برای اندروید Fake GPS Location4 84x150 - دانلود Fake GPS Location 2.16 Premium - جعل مکان فعلی GPS برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR