دانلود بازی Airport Mania First Flight XP 1.73 – مدیریت فرودگاه برای اندروید

دانلود بازی Airport Mania First Flight XP 1.73 - مدیریت فرودگاه برای اندروید

 

دانلود بازی Airport Mania First Flight XP برای اندروید

| بازی فرودگاه مانیا: مدیریت فرودگاه برای اندروید |

 

Airport Mania First Flight XP 1.73 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Lemon Team است که در مارکت اندروید در اختیار گیمرها و دوست داران این سبک قرار می‌گیرد. اگر شما هم از دوست‌داران خلبانی و هدایت هواپیما هستید، بازی فرودگاه مانیا شما را تا مدت‌ها با خود سرگرم می‌کند. در این بازی شما با یک ماراجویی جذاب طرف هستید، در این بازی تعداد 56 مرحله چالش بر انگیز در پیش روی شماست که می‌بایست مسافرین را در میان شهرها جا به جا کرده و بدین طریق کسب درآمد کنید.

اولین بار، نسخه ابتدایی بازی مدیریت فرودگاه مانیا در سال 2008 عرضه شد، اکنون ورژن جدید این بازی با تغییراتی چشم‌گیر در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. انواع هواپیماهای جالب، محیط کارتونی، فرودگاه‌های متنوع در نقاط مختلف سراسر جهان، امکان خریداری هواپیماهای جدیدتر، امکانات شخصی سازی و ارتقای هواپیماها، از مهم ترین ویژگی‌های قابل توجه این بازی هستند. هم اکنون می توانید بازی Airport Mania First Flight XP را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Airport Mania First Flight XP :

– دارا بودن 8 فرودگاه متنوع

– محیط گرافیکی و صداپردازی جذاب

– دارا بودن پاداش‌های بسیار برای توانایی‌های خلبانی شما

– دارا بودن 56 مرحله متنوع

– ذخیره‌سازی خودکار بازی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Airport Mania First Flight XP1 150x90 - دانلود بازی Airport Mania First Flight XP 1.73 - مدیریت فرودگاه برای اندروید Airport Mania First Flight XP2 150x90 - دانلود بازی Airport Mania First Flight XP 1.73 - مدیریت فرودگاه برای اندروید Airport Mania First Flight XP3 150x90 - دانلود بازی Airport Mania First Flight XP 1.73 - مدیریت فرودگاه برای اندروید Airport Mania First Flight XP4 150x90 - دانلود بازی Airport Mania First Flight XP 1.73 - مدیریت فرودگاه برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 15.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR