دانلود بازی Krai Mira Extended Cut برای PC

دانلود بازی Krai Mira Extended Cut برای PC

 

دانلود بازی Krai Mira Extended Cut برای کامپیوتر

| بازی بقا در شرایط سخت |

| نسخه SKIDROW |

 

Krai Mira Extended Cut بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2017 توسط TallTech studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. زمین در مدتی طولانی تحت تابش نور خورشید بوده و اکنون به منطقه‌ای متروکه تبدیل گشته است. زباله‌های سمی و کشت و کشتار‌های اربابان سابق در زمین، دیگر آن‌ را از محلی قابل سکونت، به بیابانی سخت تبدیل کرده‌اند. آن دسته از انسان‌هایی که از بازمانده‌های این رویدادها هستند، همچنان برای زنده ماندن با شرایط مختلف می‌جنگند.

محتویات گرافیکی این بازی، این بار پیشرفت چشم‌گیری داشته است و شما در یک جهان آخرالزمانی، می‌توانید برای بقا در تلاش باشید. چرخه روز و شب این بازی به گونه‌ای بسیار طبیعی انجام می‌گیرد و هوش مصنوعی در آن بهبود بسیاری را تجربه می‌کند. داستان اصلی بازی در یک دنیای آزاد دنبال می‌شود، جایی که افراد برای نجات از وضعیت موجود، حتی مجبور هستند با بسیاری از مشکل خود نیز بجنگند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Krai Mira Extended Cut را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Krai Mira Extended Cut1 300x169 - دانلود بازی Krai Mira Extended Cut برای PC Krai Mira Extended Cut2 300x169 - دانلود بازی Krai Mira Extended Cut برای PC

 

Krai Mira Extended Cut3 300x169 - دانلود بازی Krai Mira Extended Cut برای PC Krai Mira Extended Cut4 300x169 - دانلود بازی Krai Mira Extended Cut برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10
Processor: Dual Core 3.0GHz or Equivalent Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB Card (GeForce 6800/AMD Radeon x1600)
DirectX: Version 9.0
Storage: 3 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10
Processor: Core i5-2300 or Phenom II X4
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB Card (GeForce GTX 745/Radeon HD 2900)
DirectX: Version 9.0
Storage: 3 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.03 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR