دانلود بازی Bomb Hunters 0.3 – خنثی کردن بمب ها برای اندروید

دانلود بازی Bomb Hunters 0.3 - خنثی کردن بمب ها برای اندروید

 

دانلود بازی Bomb Hunters برای اندروید

| بازی خنثی کردن بمب ها برای اندروید |

 

Bomb Hunters 0.3 نام یکی از جدیدترین بازی‌های عرضه شده در مارکت اندروید بوده که از سوی استودیوی بازی سازی Craneballs برای کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی عرضه می‌گردد. شلوار قهوه‌ای رنگ و مخصوص شغل خطرناک خود را به تن کنید! چرا که اکنون وقت آن است که بمب‌ها را خنثی کرده و از انفجار آنان جلوگیری نمایید! خونسردی خودتان را حفظ کرده و با انبردست و ابزارهایی که در اختیار دارید، برای خنثی سازی بمب‌ها دست به کار شوید. این بازی سرشار از هیجان و اضطراب است! سیم قرمز یا آبی؟ یک اشتباه می‌ـواند منجر به باخت شما شود!

در Bomb Hunters، شما به عنوان یک متخصص خنثی‌سازی بمب نقش‌آفرینی می‌کنید. توجه داشته باشید که بمب‌ها و زنجیره‌ی آنان توسط گروهی از تک تیراندازها و نارنجک‌ها محافظت می‌شوند، همچنین موانعی وجود دارد که مسیر رفت و برگشت شما را به شدت سخت و دشوار می‌کنند، از این رو برای ایفای نقش باید به شدت دقت به خرج دهید. هم اکنون می توانید بازی Bomb Hunters را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Bomb Hunters :

– امکان انتخاب 10 کاراکتر متخصص مختلف برای خنثی کردن بمب ها

– دارا بودن 5 محیط مختلف

– امکان افزایش مهارت و ارتقای کاراکتر و همچنین افزایش سرعت خنثی کردن بمب‌ها

– دارا بودن مجموعه‌ای جذاب از مینی گیم ها

– قابلیت رقابت آنلاین با سایر پلیرها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bomb Hunters1 150x84 - دانلود بازی Bomb Hunters 0.3 - خنثی کردن بمب ها برای اندروید Bomb Hunters2 150x84 - دانلود بازی Bomb Hunters 0.3 - خنثی کردن بمب ها برای اندروید Bomb Hunters3 150x84 - دانلود بازی Bomb Hunters 0.3 - خنثی کردن بمب ها برای اندروید Bomb Hunters4 150x84 - دانلود بازی Bomb Hunters 0.3 - خنثی کردن بمب ها برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 36 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR