دانلود بازی Traffic Drag Racer Full 1.0 – رانندگی در ترافیک برای اندروید

دانلود بازی Traffic Drag Racer Full 1.0 - رانندگی در ترافیک برای اندروید

 

دانلود بازی Traffic Drag Racer Full برای اندروید

| بازی رانندگی در ترافیک برای اندروید |

 

Traffic Drag Racer Full 1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید، در سبک سری بازی‌های اتومبیل‌رانی در ترافیک است که مهارت‌های شما را برای رانندگی در خیابان‌ها و بزرگراه‌های شلوغ به چالش می‌کشاند. اگر شما نیز از علاقمندان به سری بازی‌های شبیه‌سازی رانندگی و اتومبیل رانی باشید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که رانندگی در ترافیک را از دست ندهید. این بازی شما را در قالب یک راننده‌‌ی حرفه‌ای در بزرگراه قرار می‌دهد، این بار شما می‌توانید با مجموعه‌ای از انواع اتومبیل‌های مدرن و زیبا، به رانندگی در بزرگراه بپردازید.

شما می‌توانید با کسب امتیازهای بیشتر، اتومبیل خود را ارتقا داده و یا مدل‌های جدید را خریداری کنید. این بازی با دارا بودن امکان رقابت آنلاین، شما را در رده‌بندی جهانی با سایر پلیرهای دنیا به چالش می‌کشاند! پس تمام تلاش خود را برای تبدیل شدن به بهترین راننده‌ی بزرگراه‌ها به کار گیرید. هم اکنون می توانید بازی Traffic Drag Racer Full را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Traffic Drag Racer Full :

– محیط گرافیکی 3 بعدی و جذاب

– دارا بودن کنترل‌های بسیار ساده و روان

– امکان انتخاب اتومبیل‌ها از مدل‌های گوناگون

– امکان آنلاک کردن شهرهای جدید

– امکان بازی در حالت‌های مختلف، جاده یک طرفه، دو طرفه و …

– بزرگراهی پر ترافیک با انواع اتومبیل‌های سبک و سنگین

– امکان شخصی‌سازی خودروها

– قابلیت رقابت با سایر پلیرها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Traffic Drag Racer Full1 150x91 - دانلود بازی Traffic Drag Racer Full 1.0 - رانندگی در ترافیک برای اندروید Traffic Drag Racer Full2 150x91 - دانلود بازی Traffic Drag Racer Full 1.0 - رانندگی در ترافیک برای اندروید Traffic Drag Racer Full3 150x91 - دانلود بازی Traffic Drag Racer Full 1.0 - رانندگی در ترافیک برای اندروید Traffic Drag Racer Full4 150x91 - دانلود بازی Traffic Drag Racer Full 1.0 - رانندگی در ترافیک برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 46 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR