دانلود USBCrypt 16.10.1 – نرم افزار قفل کردن اطلاعات فلش مموری

دانلود USBCrypt 16.10.1 - نرم افزار قفل کردن اطلاعات فلش مموری

 

دانلود USBCrypt

| نرم افزار قفل کردن اطلاعات فلش مموری |

 

USBCrypt 16.10.1 نام یک نرم افزار امنیتی بسیار قدرتمند برای سیستم‌عامل های Windows 10, 8, 7, XP است که می‌ـواند از دسترسی غیرمجاز به داده‌های شخصی شما جلوگیری کند. این نرم افزار قادر است حافظه‌های USB از جمله فلش مموری، مموری کارت، هارد اکسترنال و … را رمزگذاری کرده و از دسترسی افراد به محتویات آنان جلوگیری نماید. این نرم افزار با استفاده از الگوریتم رمزگذاری فوق‌العاده حرفه‌ای AES، می‌تواند داده‌های شما را با بالاترین درجه‌ی امنیتی، محافظت کرده و از دسترسی غیر مجاز به آنان جلوگیری نماید.

بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه، برنامه USBCrypt با پیش‌زمینه‌های ویندوز سازگاری کامل دارد، از این رو حتی اگر حافظه خود را در سایر سیستم‌های کامپیوتری هم متصل کنید، باز هم برای دسترسی به محتویات آن، لازم است که پسورد تعریف شده را وارد کنید. این برنامه همچنین قادر است بر روی درایوهای هارد دیسک شما نیز رمزگذاری کند تا همواره از داده‌های شخصی‌تان محافظت کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار USBCrypt را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار USBCrypt :

– قابلیت رمزگذاری حرفه‌ای داده‌ها

– پشتیبانی از انواع حافظه‌های USB از جمله فلش، مموری کارت و یا هارد اکسترنال

– امکان رمزگذاری بر روی درایوهای دیسک سخت

– محافظت فوق‌العاده حافظه‌های قابل حمل در انواع سیستم‌عامل‌های ویندوز

– سازگاری کامل با Windows 10, 8, 7, XP

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR