دانلود Ninja Arashi 1.6.0 – بازی نینجای فوق العاده برای اندروید + بی نهایت

دانلود Ninja Arashi 1.0.1 - بازی نینجای فوق العاده برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Ninja Arashi برای اندروید

| بازی نینجای فوق العاده برای اندروید + بی نهایت |

 

Ninja Arashi 1.6.0 نام بازی جدیدی در سبک ماجرایی، از استودیوی بازی سازی Black Panther است که با تعداد بیش از 500 هزار دانلود، توانسته به یکی از عناوین موفق گوگل پلی تبدیل شود. اگر شما نیز از علاقمندان به سری بازی‌های شمشیر زنی و ماجراجویی در دنیای قدیم هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم Ninja Arashi را از دست ندهید! در جریان این بازی جذاب، شما در قالب یک نینجای حرفه‌ای و خبره با نام Arashi نقش‌آفرینی می‌کنید که می‌بایست برای نجات جان فرزند خود، با بسیاری از خطرات مسیر دست و پنجه نرم کنید.

شیطانی با نام Orochi، پسر او را ربوده و اکنون این وظیفه‌ی شماست که برای نجات جان او به پا خیزید. Orochi مجموعه‌ای از یاران و محافظان قسم خورده را در اطراف خود قرار داده است و برای رسیدن به او، لازم است که ماجراجوئی جذابی را آغاز کنید. بسیاری از سلاح‌های مرگبار همچون چاقو و شمشیر از جمله ابزارهای دسترس شما در این بازی هستند که با ترکیب حرکات آکروبات، می‌توانید دشمنان خود را از بین ببرید. هم اکنون می توانید بازی Ninja Arashi را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Ninja Arashi :

– 3 نقشه مختلف با 45 مرحله پرهیجان برای بازی کردن

– دارا بودن قابلیت‌های کنترلی بسیار ساده

– دارا بودن محیط گرافیکی بسیار جذاب و زیبا

– قابلیت افزایش توانایی‌های کاراکتر

– امکان به چالش کشاندن مهارت‌ها

– نقش‌آفرینی در قالب یک نینجای افسانه‌ای

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ninja Arashi1 150x84 - دانلود Ninja Arashi 1.6.0 - بازی نینجای فوق العاده برای اندروید + بی نهایت Ninja Arashi2 150x84 - دانلود Ninja Arashi 1.6.0 - بازی نینجای فوق العاده برای اندروید + بی نهایت Ninja Arashi3 150x84 - دانلود Ninja Arashi 1.6.0 - بازی نینجای فوق العاده برای اندروید + بی نهایت Ninja Arashi4 150x84 - دانلود Ninja Arashi 1.6.0 - بازی نینجای فوق العاده برای اندروید + بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 69/51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR