دانلود Cozy Magnifier & Microscope 3.3.0 – نرم افزار ذره بین برای اندروید

دانلود Cozy Magnifier & Microscope 3.3.0 - نرم افزار ذره بین برای اندروید

 

دانلود Cozy Magnifier & Microscope برای اندروید

| نرم افزار ذره بین برای اندروید |

 

Cozy Magnifier & Microscope 3.3.0 نام نرم افزاری مفید و بسیار کاربردی، از استودیوی نرم افزاری HANTOR، برای کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. این نرم افزار قادر است گوشی یا تبلت اندرویدی شما را به یک ذره‌بین بسیار دقیق تبدیل کند! در واقع عملکرد این نرم افزار با استفاده از ویژگی زوم دوربین دستگاه شماست، تصور کنید که قصد داشته باشید یک نوشته‌ی خیلی ریز را از یک کتاب، مجله یا … بخوانید. نرم افزاری که در این مطلب برای شما در نظر گرفته‌ایم، قادر است شما را از استفاده از عینک‌های طبی نیز بی نیاز کند!

اگر پدر یا مادر شما هم برای خواندن نوشته‌های ریز یا تماشای جزئیات تصاویر، با مشکلات بینایی مواجه هستند، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این نرم افزار را حتما بر روی گوشی آنان نصب کنید! دیگر نیازی نیست که کیف مخصوص عینک خود را همیشه و هرجا به همراه داشته باشید! اگر قصد دارید یک متن یا نوشته‌ی روی کارت ویزیت یا روزنامه را مطالعه کنید، Cozy Magnifier & Microscope می‌تواند به عنوان یک ابزار حرفه‌ای جهت بزرگ‌نمایی نوشته‌ها و اشیای مورد نظرتان ایفای نقش کند. همچنین از این نرم افزار می‌توانید برای تهیه تصاویر ماکرو از موجودات و حشرات و همچنین یک میکروسکوپ بسیار دقیق استفاده کنید! هم اکنون می توانید نرم افزار Cozy Magnifier & Microscope را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Cozy Magnifier & Microscope :

– قابلیت بزرگ‌نمایی نوشته‌ها و جزئیات تصاویر

– امکان بزرگ کردن اشیاء و تهیه تصاویر ماکرو

– امکان زوم کردن با استفاده از دوربین

– امکان استفاده از فلش دوربین

– ایفای نقش به عنوان عینک مطالعه

– استفاده به عنوان میکروسکوپ

– امکان تهیه تصاویر در زوم بسیار بالا

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Cozy Magnifier Microscope1 84x150 - دانلود Cozy Magnifier & Microscope 3.3.0 - نرم افزار ذره بین برای اندروید Cozy Magnifier Microscope2 84x150 - دانلود Cozy Magnifier & Microscope 3.3.0 - نرم افزار ذره بین برای اندروید Cozy Magnifier Microscope3 84x150 - دانلود Cozy Magnifier & Microscope 3.3.0 - نرم افزار ذره بین برای اندروید Cozy Magnifier Microscope4 84x150 - دانلود Cozy Magnifier & Microscope 3.3.0 - نرم افزار ذره بین برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR