دانلود Microsoft Visual C++ 2005 Express Edition – برنامه نویسی سی پلاس پلاس

دانلود Microsoft Visual C++ 2005 Express Edition - برنامه نویسی سی پلاس پلاس

 

دانلود Microsoft Visual C++ 2005 Express Edition

| برنامه نویسی سی پلاس پلاس |

 

Microsoft Visual C++ 2005 Express Edition نام یک IDE شناخته شده و قدرتمند، به منظور تولید اپلیکیشن‌های کاربردی برای دات نت فریم ورک است. همانطور که می‌دانید، زمان پایه و اساسی، مخصوص آن دسته از علاقمندان به برنامه‌نویسی در دنیای کامپیوتر، زبان‌های سی و سی پلاس پلاس هستند. اگر شما نیز علاقمند هستید که برنامه‌نویسی به زبان ++C را شروع کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم محیط توسعه مخصوص این زبان یعنی Microsoft Visual C++ 2005 Express Edition را از دست ندهید. همانطور که می‌دانید، نرم افزار مایکروسافت ویژوال استودیو، به عنوان IDE فوق پیشرفته مایکروسافت، چندین پیش نسخه 2017 خود را عرضه کرد. در محیط ویژوال استودیوی جدید می‌توانید به کدنویسی برای انواع پلتفرم‌ها و زبان‌ها بپردازید.

اما با توجه به حجیم و سنگین بودن این پکیج، بسیاری از کاربرانی که می‌خواهند تنها به زبان سی پلاس پلاس کد نویسی کنند، محیط Microsoft Visual C++ 2005 Express Edition پیشنهاد می‌شود. این نرم افزار در واقع محصولی رسمی و رایگان از سوی کمپانی مایکروسافت است که با دارا بودن امکان کدنویسی، عیب یابی و اضافه کردن کامنت‌های XML، یکی از بهترین محیط‌ها برای کدنویسی به زبان سی پلاس پلاس به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Wi-Fi Password Key Generator را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Microsoft Visual C++ 2005 Express Edition :

– محیطی کاملا رایگان و در عین حال پیشرفته

– IDE پیشنهادی مایکروسافت برای کدنویسی سی پلاس پلاس

– مناسب برای مبتدیان و کاربران حرفه‌ای

– نسخه کامل و رسمی نرم افزار – نصب آفلاین

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 476 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR