دانلود Soft4Boost Device Uploader 5.1.1.541 – انتقال اطلاعات بر روی گوشی های موبایل

دانلود Soft4Boost Device Uploader 5.1.1.541 - انتقال اطلاعات بر روی گوشی های موبایل

 

دانلود Soft4Boost Device Uploader

| نرم افزار انتقال اطلاعات بر روی گوشی های موبایل |

 

Soft4Boost Device Uploader 5.1.1.541 نام یک نرم افزار جدید و کاربردی، به منظور انتقال سریع اطلاعات مالتی مدیا، به انواع دستگاه‌های دیجیتالی و قابل حمل شماست. همانطور که می‌دانید امروزه دستگاه‌های دیجیتالی قابل حمل نظیر گوشی، تبلت، پی اس پی و … از برند‌های مختلفی در بازار وجود دارند. به منظور مدیریت محتوای هریک از این دستگاه‌ها، لازم است که نرم افزار مخصوص و ارائه شده از سوی کمپانی سازنده را بر روی سیستم نصب کنید. اما در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی نرم افزاری در خدمت شما هستیم که به صورت جامع، تمامی برندهای مختلف دستگاه های تلفن همراه، تبلت، MP3 Player و … را پوشش می‌دهد.

Soft4Boost Device Uploader به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی، تصاویر، موزیک‌ها فایل‌های ویدیویی و … را از کامپیوتر به انواع دستگاه‌های iPod, iPhone, iPad, PSP, Android و سایر دستگاه‌های قابل منتقل کنید. این برنماه تمامی دستگاه‌های متصل به سیستم را در صفحه اصلی خود به نمایش می‌گذارد تا به آسانی بتوانید اطلاعات دلخواه خود را در آنان قرار دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Soft4Boost Device Uploader را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Soft4Boost Device Uploader :

– امکان انتقال اطلاعات از طریق ارتباط کابلی یا بی سیم (بلوتوث)

– سازگاری کامل با انواع دستگاه‌های تولید شرکت اپل، سامسونگ، هوآوی، ال جی، آمازون و …

– مناسب برای انتقال اطلاعات به انواع دستگاه‌های آیفون، آیپادتاچ، آیپد، گوشی ها و تبلت‌های اندرویدی

– سازگاری کامل با انواع سیستم‌عامل‌ها

– سادگی در استفاده

– عدم نیاز به نصب نرم افزارهای دیگر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR