دانلود Fast Windows Hider 5.9.2.120 – مخفی سازی پنجره‌ ها در ویندوز

دانلود Fast Windows Hider 5.9.2.120 - مخفی سازی پنجره‌ ها در ویندوز

 

دانلود Fast Windows Hider

| نرم افزار مخفی سازی پنجره‌ ها در ویندوز |

 

Fast Windows Hider 5.9.2.120 نام یک نرم افزار مفید و جالب، به منظور مخفی‌سازی سریع انواع پنجره‌ها در محیط ویندوز است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که شخص دیگری در مکان‌ی عمومی، دانشگاهی یا ...، به صفحه کامپیوتر یا لپ تاپ شما خیره شده باشد؟ در چنین شرایطی ممکن است به منظور حفظ حریم خصوصی خود، تمامی پنجره‌ها را با عجله ببندید و یا در بهترین حالت مدت زمان زیادی را برای مخفی کردن آنان صرف کنید. ممکن است که شما در حالت بررسی صفحه مربوط به شبکه اجتماعی‌تان بوده و دوست نداشته باشید شخص دیگری به آن نگاه کند، نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، می‌ـواند در سریع‌ترین زمان ممکن پنجره‌های مورد نظر شما را برایتان مخفی کند!

این نرم افزار می‌ـواند در سریع‌ترین زمان ممکن، پنجره‌های باز شده شامل انواع فولدرها، فایل‌ها، برنامه‌ها، مرورگر وب و… را برایتان به طور کامل مخفی کند. این نرم افزار تنها با یک کلیک یا شرتکات بر روی کیبورد، سریعا برنامه‌ها یا پنجره‌های مورد نظر شما را از دسکتاپ مخفی می‌کند! در واقع این برنامه بدون آنکه اپلیکیشن یا پنجره‌ی مورد نظر شما را ببندد، آن را از نوار تسک‌بار و یا حتی System Tray مخفی می‌کند! گویی که هیچ گاه چنین صفحه‌ای باز نبوده باشد! در هر زمان می‌توانید با فشار دادن مجدد کلید جادویی، تمامی پنجره‌های مورد نظرتان را بازگردانی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Fast Windows Hider را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Fast Windows Hider :

– قابلیت مخفی سازی سریع انواع پنجره‌ها شامل بازی‌ها، نرم‌افزارهای ارتباطی، مرورگرهای وب و …

– مخفی سازی کامل نمایش تصاویر و یا ویدیو‌های در حال پخش

– بازیابی سریع و آسان محتوای مخفی شده

– امکان مخفی‌سازی و بازیابی آسان محتوا با یک کلید شرتکات

– نصب و راه‌اندازی بسیار آسان

– دارا بودن گزینه‌های قابل تنظیم بسیار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.46 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR