دانلود DesktopOK 5.03 – تثبیت موقعیت قرارگیری آیکون ها در دسکتاپ

دانلود DesktopOK 4.31 - تثبیت موقعیت قرارگیری آیکون ها در دسکتاپ

 

دانلود DesktopOK

| تثبیت موقعیت قرارگیری آیکون ها در دسکتاپ |

 

DesktopOK 5.03 نام یک نرم افزار کم حجم و مفید، در زمینه تثبیت موقعیت قرارگیری آیکون‌ها، در میزکار سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید به دلایل مختلف نظیر پاک کردن برخی آیکون‌ها و یا جا به جایی آنان با ماوس، فضاهای خالی در بین آنان ایجاد می‌شود. اینکه شما هربار بخواهید آنان را در جای درست خود قرار دهید کاری زمان‌بر بوده و از طرف دیگر همواره محل قرارگیری آیکون‌های پر استفاده‌ی شما در حال تغییر کردن است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، قادر است موقعیت قرارگیری آیکون‌ها را برای شما ذخیره کرده و در هر زمان آنان را مجددا به همان آرایش بر روی میزکار تنظیم کند.

همانطور که می‌دانید با هر بار تغییر دادن رزولوشن صفحه نمایش، آرایش آیکون‌ها بر هم میریزد. اگر شما نیز دوست دارید که یک نسخه پشتیبان از آرایش همیشگی آیکون‌های خود داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از نرم افزار DesktopOK موقعیت آنان را ذخیره و همواره آیکون‌های خود را در محلی صحیح قرار دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار DesktopOK را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DesktopOK :

– امکان تثبیت کردن موقعیت آیکون‌های پر استفاده در مکان‌هایی مشخص

– ثابت نگه داشتن موقعیت آیکون‌ها با تغییر رزولوشن صفحه نمایش

– اجرای خودکار در استارت آپ ویندوز

– حجم بسیار اندک

– کاربرد ساده و آسان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR