دانلود بازی UFB 3 Ultra Fighting Bros 1.0 – نبرد‌های نهایی برای اندروید

دانلود بازی UFB 3 Ultra Fighting Bros 1.0 - نبرد‌های نهایی برای اندروید

 

دانلود بازی UFB 3 Ultra Fighting Bros برای اندروید

| بازی نبرد‌های نهایی برای اندروید |

 

UFB 3 Ultra Fighting Bros 1.0 نام نسخه سوم بازی‌های نبردهای نهایی برادران است که این‌ بار آن را به شکلی فوق‌العاده‌تر از همیشه به تصویر می‌کشاند! اکنون وقت آن است که خودتان را وارد فضای جذاب این بازی کرده و با نبردهای خود، کاراکترهای مختلف آن را به چالش بکشانید. سری بازی‌های UFB، شما را با سایر پلیرهای واقعی در سراسر جهان به نبردی بزرگ دعوت می‌کند. اگر از علاقمندان به نبرد‌ها و درگیری‌های تن به تن باشید، UFB 3 Ultra Fighting Bros شما را به شدت مجذوب خود خواهد کرد. در این بازی شما می‌توانید حال و هوای بسیار جذابی را از نبردهای تن به تن با سایر پلیرهای سراسر جهان تجربه کنید و در درگیری در برابر آنان پیروز میدان باشید!

در این بازی شما می‌ـوانید کاراکتر خود را انتخاب و سپس مسیر نبردهای خود را آغاز کنید. هر کاراکتر دارای ویژگی هایی منحصر به فرد در درگیری‌ها و نبرد‌های تن به تن است که رفته رفته می‌توانید آن‌ها را مطابق با سلیقه خودتان ارتقا دهید. در این بازی شما می‌توانید نبرد‌ها را به صورت تک نفره یا چند نفره دنبال کنید، همچنین از نکات چشم‌گیر موجود در آن می‌توان به حضور مبارزه‌گرهایی سرشناس از انواع کشورهای روسیه، مکزیک، آمریکا، سوئد، برزیل و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی UFB 3 Ultra Fighting Bros را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی UFB 3 Ultra Fighting Bros :

– امکان سفارشی‌سازی مبارزات و سبک نبردها

– الهام‌گیری گیم‌پلی بازی از MMA

– گیم‌پلی ساده و چالش بر انگیز

– بهینه‌سازی‌های اساسی نسبت به نسخه‌های قبل

 

تصاویری از محیط بازی :

 

UFB 3 Ultra Fighting Bros1 150x100 - دانلود بازی UFB 3 Ultra Fighting Bros 1.0 - نبرد‌های نهایی برای اندروید UFB 3 Ultra Fighting Bros2 150x100 - دانلود بازی UFB 3 Ultra Fighting Bros 1.0 - نبرد‌های نهایی برای اندروید UFB 3 Ultra Fighting Bros3 150x100 - دانلود بازی UFB 3 Ultra Fighting Bros 1.0 - نبرد‌های نهایی برای اندروید UFB 3 Ultra Fighting Bros4 150x100 - دانلود بازی UFB 3 Ultra Fighting Bros 1.0 - نبرد‌های نهایی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 43 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR