دانلود کارپینو 2.0.0 – برنامه اجاره تاکسی در تهران برای اندروید

دانلود کارپینو 2.0.0 - اجاره تاکسی در تهران برای اندروید

 

دانلود کارپینو برای اندروید

| نرم افزار اجاره تاکسی در تهران برای اندروید |

 

کارپینو 2.0.0 نام اپلیکیشنی جدید و بسیار قدرتمند، از سوی برنامه‌نویسان ایرانی است که به منظور حمل و نقل ساده مسافران در سطح شهر تهران عرضه می‌گردد. تیم سازنده‌ی کارپینو با تمرکز بر ایده‌های نوآورانه، سعی بر آن دارد که کاربرد دستگاه‌های هوشمند در حمل‌و‌نقل‌های داخل شهری را بهبود بخشد. اگر شما قصد داشته باشید که سفری درون شهری به تهران داشته باشید، این کار را بهتر است که به کارپینو بسپارید. این اپلیکیشن نقشه‌ی شهر تهران را در پیش روی شما قرار می‌دهد تا شما بتوانید با انتخاب مبدا و مقصد خود، لیستی از راننده‌های مورد اعتماد و دارای مجوز برای تردد در طرح ترافیک را مشاهده و راننده‌ی خود را انتخاب کنید.

به کمک این نرم افزار، شما بدون تعلل می‌توانید دسفرهای درون شهری خود را با کمترین هزینه‌ی ممکن انجام دهید. شما می‌توانید برای سفرهای خود، از انواع تاکسی‌های معمولی، ون و یا حتی تاکسی بانوان استفاده کنید. تیم کارپینو با تمرکز بر سادگی در سفرهای درون شهری، سعی بر آن دارد که به زودی این سرویس را تا شهر کرج نیز گسترش داده و رفته رفته شهرهای تحت پوشش آن را افزایش دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار کارپینو را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار کارپینو :

– یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای مسافرت‌های درون شهری

– دارا بودن مجوز طرح ترافیک رانندگان

– امکان انتخاب اتومبیل از بین تاکسی، ون و یا تاکسی بانوان

– هزینه بسیار کم در مقایسه با روش‌های رایج مسافرت درون شهری

– سادگی بسیار و رابط کاربری آسان اپلیکیشن

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Carpino1 86x150 - دانلود کارپینو 2.0.0 - برنامه اجاره تاکسی در تهران برای اندروید Carpino2 86x150 - دانلود کارپینو 2.0.0 - برنامه اجاره تاکسی در تهران برای اندروید Carpino3 86x150 - دانلود کارپینو 2.0.0 - برنامه اجاره تاکسی در تهران برای اندروید Carpino4 86x150 - دانلود کارپینو 2.0.0 - برنامه اجاره تاکسی در تهران برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR