دانلود بازی Drift Streets Japan 1.0.0 – اتومبیل رانی در ژاپن برای اندروید

دانلود بازی Drift Streets Japan 1.0.0 - اتومبیل رانی در ژاپن برای اندروید

 

دانلود بازی Drift Streets Japan برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی در ژاپن برای اندروید |

 

Drift Streets Japan 1.0.0 یک بازی اندرویدی جدید، در سبک سری رقابت‌های اتومبیل رانی از استودیوی بازی سازی JDM4iK Games است که به تازگی برای کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی عرضه گردیده است. این بازی که تاکنون به تعداد بیش از 500 هزار مرتبه در مارکت اندروید دانلود شده، به عنوان یکی از محبوب‌‌ترین‌های سبک بازی‌های اتومبیل رانی و دریفت به شمار می‌رود. اگر شما هم از علاقمندان به سری بازی‌های اتومبیل رانی و دریفت باشید، دریفت کشیدن در خیابان‌های کشور ژاپن برایتان بسیار جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود!

بازی مذکور شما را قادر می‌سازد که با انتخاب اتومبیل‌هایی بسیار زیبا و مدرن، به خیابان‌های ژاپن قدم گذاشته و خود را به عنوان یکی از بهترین‌ راننده‌ها به اثبات برسانید. محیط گرافیکی این بازی به شیوه‌ای خارق‌العاده پیاده‌سازی شده و هرکاربری را متحیر خواهد ساخت. هم اکنون می توانید بازی Drift Streets Japan را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Drift Streets Japan :

– لذت واقعی از دنیای اتومبیل‌رانی در خیابان‌های کشور ژاپن

– دارا بودن اتومبیل‌های بسیار زیبا و قابل شخصی‌سازی

– طراحی بسیار نزدیک به واقعیت اتومبیل‌ها و گیم پلی مبتنی بر فیزیک

– کیفیت گرافیکی عالی

– امکان رانندگی در بزرگراه‌های ژاپن با ترافیک

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drift Streets Japan2 150x84 - دانلود بازی Drift Streets Japan 1.0.0 - اتومبیل رانی در ژاپن برای اندروید Drift Streets Japan3 150x84 - دانلود بازی Drift Streets Japan 1.0.0 - اتومبیل رانی در ژاپن برای اندروید Drift Streets Japan4 150x84 - دانلود بازی Drift Streets Japan 1.0.0 - اتومبیل رانی در ژاپن برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 73 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR