دانلود Power Security AntiVirus Clean 1.2.4 – آنتی ویروس قدرتمند اندروید

دانلود Power Security AntiVirus Clean 1.2.4 - آنتی ویروس قدرتمند اندروید

 

دانلود Power Security AntiVirus Clean برای اندروید

| آنتی ویروس قدرتمند اندروید |

 

Power Security AntiVirus Clean 1.2.4 نام یک نرم افزار امنیتی جدید از گروه نرم‌افزاری LIONMOBI (Security) است که با وجود مدت زمان اندکی که از زمان عرضه آن می‌گذرد، توانسته توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند. این اپلیکیشن امنیتی با تعداد دانلود بیش از 50 میلیون مرتبه، توانسته به یکی از بهترین و محبوب‌ترین نرم افزارهای امنیتی در مارکت اندروید تبدیل شود. این نرم افزار با دارا بودن قابلیت اسکن عمیق تمامی فایل‌ها و داده‌ها، به شما این امکان را می‌دهد که همواره گوشی یا تبلت‌های اندرویدی خود را از انواع ویروس‌ها، بدافزارها، تروجان‌ها و … پاک‌سازی نمایید.

این برنامه شما را قادر می‌سازد دستگاه‌ اندرویدی‌تان را همواره از انواع تهدیدات امنیتی دور نگاه دارید. این نرم افزار به طور دائم در پس زمینه‌ی دستگاه شما فعالیت داشته و کوچک‌ترین تهدیدات امنیتی را شناسایی و از وقوع آنان جلوگیری می‌نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار Power Security AntiVirus Clean را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Power Security AntiVirus Clean :

– آنتی ویروس فوق پیشرفته و قدرتمند جهت پاک‌سازی انواع ویروس‌ها، بدافزارها، تروجان‌ها و …

– عملکرد دائم در پس‌زمینه برای جلوگیری از خطرات و تهدیدات امنیتی

– امکان تشخیص حملات مبتنی بر شبکه‌های بی‌سیم با امنیت ضعیف

– امکان قفل کردن اپلیکیشن‌ها و حفظ حریم خصوصی

– قابلیت پاک‌سازی فایل‌های بیهوده و بی استفاده

– امکان پاک‌سازی فضای رم و افزایش سرعت دستگاه

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Power Security AntiVirus Clean1 84x150 - دانلود Power Security AntiVirus Clean 1.2.4 - آنتی ویروس قدرتمند اندروید Power Security AntiVirus Clean2 84x150 - دانلود Power Security AntiVirus Clean 1.2.4 - آنتی ویروس قدرتمند اندروید Power Security AntiVirus Clean3 84x150 - دانلود Power Security AntiVirus Clean 1.2.4 - آنتی ویروس قدرتمند اندروید Power Security AntiVirus Clean4 84x150 - دانلود Power Security AntiVirus Clean 1.2.4 - آنتی ویروس قدرتمند اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3.72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR