دانلود VirtualBreadboard 6.08 + Portable – نرم افزار شبیه سازی مدارهای یکپارچه

دانلود VirtualBreadboard 5.55 - نرم افزار شبیه سازی مدارهای یکپارچه

 

دانلود VirtualBreadboard

| نرم افزار شبیه سازی مدارهای یکپارچه |

 

VirtualBreadboard 6.08 + Portable نام یک شبیه ساز بسیار حرفه‌ای، مخصوص دانشجویان و مهندسین رشته برق الکترونیک است. همانطور که می‌دایند بردبرد یک برد سوراخ‌دار است که با استفاده از قطعات الکترونیکی نظیر خازن، مقاومت، دیود و قطعات سیم، می‌توان بر روی آن نمونه‌هایی اولیه از مدارهای الکترونیکی را طراحی و اجرا کرد. در آزمایشگاه‌های الکترونیکی به صورت واقعی می‌توان با استفاده از بردبرد و قطعات الکترونیکی و منبع تغذیه، رفتار بسیاری از مدارهای طراحی شده را مورد سنجش و بررسی قرار داد.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک نرم افزار شبیه ساز برد برد در خدمت شما هستیم که در محیط کاربری خود، یک بردبرد را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با استفاده از کتابخانه‌ی غنی آن، بتوانید قطعات الکترونیکی خود را وارد محیط برنامه کرده و سپس شبیه سازی آن را به صورت مجازی اجرا و مشاهده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار VirtualBreadboard را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VirtualBreadboard :

– دارا بودن رابط کاربری بسیار زیبا و ساده متناسب با کاربرد هر دسته از کاربران

– امکان انتخاب مجموعه‌ای از قالب‌ها و آرایش‌های از پیش آمده شده و مجموعه‌ای متنوع از انواع قطعات الکترونیکی

– امکان استفاده از قطعاتی همچون مقاومت،‌ دیود،‌ خازن و ابزارهایی همچون موتور، فانکشن ژنراتور و نمایشگرهای LCD/LED

– نمایش ارورهای اجرای برنامه به صورت کاملا قابل فهم

– مناسب برای مدرسین، اساتید دانشگاهی، دانشجویان و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13 + 16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR