دانلود بازی Drone 2 Air Assault 0.1.140 – پهباد 2: نبرد هوایی برای اندروید +‌ دیتا +‌ پول بی نهایت

دانلود بازی Drone 2 Air Assault 0.1.140 - نبرد هوایی پهباد 2 برای اندروید +‌ دیتا +‌ پول بی نهایت

 

دانلود بازی Drone 2 Air Assault برای اندروید

| بازی پهباد 2: نبرد هوایی برای اندروید +‌ دیتا +‌ پول بی نهایت |

 

Drone 2 Air Assault 0.1.140 نام یک بازی اکشن و بسیار پر هیجان، از استودیوی بازی سازی Reliance Big Entertainment (UK) Private Limited است که به تازگی در گوگل پلی استور عرضه گردیده است. این بازی در همین مدت زمان اندک بیش از 100 هزار مرتبه از سوی گیمرهای اندروید دانلود شده و استقبال بی نظیری را متوجه خود ساخته است. این بازی شما را در نقش فرماندهی مجموعه‌ای از پهبادها یا هواپیماهای جنگی بدون سرنشین قرار می‌دهد و طی 120 مأموریت پر تنش و جذاب، مهارت‌های شما را در رویدادهایی حساب به چالش می‌کشاند.

طی این بازی، می‌توانید نبردی پر هیجان را با سایر پلیرهای سراسر جهان تجربه کنید. حملاتی ناگهانی، دفاع از متحدان و نابودسازی اهداف جنگی از مهم ترین چشم‌اندازهای این بازی اندرویدی به شمار می‌روند. طی نبردهای این بازی که در دنیایی از چشم‌انداز آینده به تصویر کشیده می‌شود تعداد 50 واحد جنگی مختلف از جمله هواپیماهای بدون سرنشین، تانک، هلیکوپتر و … وجود دارند که جذابیت بازی رو دو چندان نموده‌اند. هم اکنون می توانید بازی Drone 2 Air Assault را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drone 2 Air Assault1 150x84 - دانلود بازی Drone 2 Air Assault 0.1.140 - پهباد 2: نبرد هوایی برای اندروید +‌ دیتا +‌ پول بی نهایت Drone 2 Air Assault2 150x84 - دانلود بازی Drone 2 Air Assault 0.1.140 - پهباد 2: نبرد هوایی برای اندروید +‌ دیتا +‌ پول بی نهایت Drone 2 Air Assault3 150x84 - دانلود بازی Drone 2 Air Assault 0.1.140 - پهباد 2: نبرد هوایی برای اندروید +‌ دیتا +‌ پول بی نهایت Drone 2 Air Assault4 150x84 - دانلود بازی Drone 2 Air Assault 0.1.140 - پهباد 2: نبرد هوایی برای اندروید +‌ دیتا +‌ پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 32 + 223 + 32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR