دانلود Apowersoft Video Editor 1.6.3.4 + Portable – نرم افزار ویرایش حرفه‌ ای ویدیو

دانلود Apowersoft Video Editor PRO 1.1.3 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ ای ویدیو

 

دانلود Apowersoft Video Editor

| نرم افزار ویرایش حرفه‌ ای ویدیو |

 

Apowersoft Video Editor 1.6.3.4 + Portable نام یک نرم افزار مدرن و بسیار خلاقانه، در زمینه ویرایش فایل‌های ویدیویی شماست. توسط این برنامه شما به آسانی می‌توانید فایل‌های ویدیویی، صوتی و یا گرافیکی خود را وارد یک محیط کاربری بسیار ساده کرده وبا اعمال افکت‌ها، فیلترها و ترنزیشن‌های چشم نواز، لحظاتی ماندگار را خلق کنید. اگر شما نیز دوست دارید که مجموعه تصاویر جشن تولد، جشن عروسی، جشن فارغ التحصیلی، همایش‌های گوناگون و … را در پشت سر هم قرار داده و با یک موزیک پس زمینه‌ی زیبا از آن یک اسلایدشو بسازید، Apowersoft Video Editor PRO می‌تواند این کار را به بهترین شکل ممکن برایتان انجام دهد.

با دارا بودن ابزارهای ویرایشی داخلی، شما می‌توانید محتوای دلخواه خود را به محیط برنامه اضافه کرده و روشنایی و کنتراست ویدیو‌ها را مطابق با سلیقه خودتان تنظیم کنید. زمانی که ویدیوی نهایی و مورد نظرتان را در محیط نرم افزار آماده کردید، می‌توانید در قالب فرمت‌های MP4, AVI, WMV, MKV, MOV و … از آنان خروجی بگیرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Apowersoft Video Editor PRO را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Apowersoft Video Editor PRO :

– دارا بودن محیط کاربری بسیار زیبا و کاربرپسند با امکان خلق آثاری بی نظیر

– امکان پیش‌نمایش آسان پروژه پیش از تهیه خروجی

– سازگاری کامل با طیف وسیعی از فرمت‌های ویدیویی، صوتی و گرافیکی

– دارا بودن افکت‌های حرکتی بسیار و مجموعه فیلترهای چشم‌گیر

– امکان تهیه خروجی در فر‌مت‌های قابل پخش در دیوایس‌های Apple, Samsung, HTC, SanDisk, Sony, LG, Huawei, BlackBerry, Amazon

– امکان تنظیم نور، کنتراست و سایر پارامتر‌های بصری

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 81 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR