دانلود ThisIsMyFile 4.11 + Portable – پاک کردن فایل های غیرقابل حذف در ویندوز

دانلود ThisIsMyFile 2.01+ Portable - پاک کردن فایل های غیرقابل حذف در ویندوز

 

دانلود ThisIsMyFile

| پاک کردن فایل های غیرقابل حذف در ویندوز |

 

ThisIsMyFile 4.11 + Portable نام یک نرم افزار کوچک و بسیار کاربردی، در زمینه حذف کردن فایل‌هایی است که به دلایل مختلف به روش عادی قابل حذف نیستند. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در هنگام حذف یک فایل در محیط ویندوز، با ارورهایی نامفهوم و آزاردهنده مواجه شوید؟ در برخی از موارد این ارورها به دلیل “در حال اجرا بودن فایل”‌نمایش داده می‌شود، اما موارد دیگری نیز وجود دارند که برطرف کردن آن‌ها کار آسانی نیست! در برخی موارد فولدر یا فایل در حال حذف از نوع فایل های محافظت شده و یا قفل شده است، ThisIsMyFile قادر است ضمن شکستن تمامی این محدودیت‌ها، فایل یا فولدر مورد نظر را برایتان حذف کند.

اگر شما نیز به هر دلیل با مشکل حذف کردن فایل یا فولدر در سیستم عامل ویندوز رو به رو شده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم با دانلود نرم افزار ThisIsMyFile برای همیشه به این مشکل خاتمه دهید. تنها کافیست که نرم افزار مذکور را نصب کرده و فایل یا فولدری را که می‌خواهید حذف کنید، بر روی آیکون این نرم افزار در دسکتاپ Drag&Drop کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ThisIsMyFile را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ThisIsMyFile :

– رفع مشکلات موجود در زمینه حذف فایل‌ها و فولدرها در ویندوز

– قابلیت فورس دیلیت کردن فایل ها/فولدرها

– از بین بردن انواع خطاها در حین حذف داده‌ها

– سازگاری کامل با Windows XP/Vista/7/8/8.1/10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR