دانلود یاس کبود – نرم افزار ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه (س) برای اندروید

دانلود یاس کبود - نرم افزار ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه (س) برای اندروید

 

دانلود یاس کبود برای اندروید

| نرم افزار ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه (س) برای اندروید |

 

یاس کبود نام نرم افزاری جدید در دسته نرم افزارهای مذهبی از اسک قرآن است که همزمان با ایام شهادت دخت نبی اکرم، حضرت فاطمه (س)، مخصوص شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی عرضه گردیده است. امروزه با توجه به پیشرفت چشم گیر وسایل و دستگاه های ارتباط جمعی به خصوص سیستم عامل های هوشمند، امکان مطالعه و مراجعه به منابع دینی بسیار ساده تر از گذشته شده، اکنون شما این فرصت را دارید که با دانلود یک اپلیکیشن کوچک، به منبعی بزرگ و ارزشمند از زندگانی حضرت فاطمه دسترسی داشته باشید.

یاس کبود در واقع یک اپلیکیشن کتاب الکترونیکی است که شما در آن می توانید به پرسش و پاسخ های بسیاری از زندگانی حضرت فاطمه (س)، مخفی بودن قبر، نحوه شهادت ایشان و … دسترسی داشته باشید. همچنین در صورت تمایل می توانید بسیاری از آیتم های موجود در نرم افزار را مطابق با نیاز خودتان شخصی سازی کنید. این اپلیکیشن ویژه ایام فاطمیه 95 توسعه داده شده و به شما پیشنهاد می کنیم که آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار یاس کبود را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

YasKabood1 90x150 - دانلود یاس کبود - نرم افزار ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه (س) برای اندروید YasKabood2 90x150 - دانلود یاس کبود - نرم افزار ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه (س) برای اندروید YasKabood3 90x150 - دانلود یاس کبود - نرم افزار ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه (س) برای اندروید YasKabood4 90x150 - دانلود یاس کبود - نرم افزار ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه (س) برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 1.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR