دانلود RS Office Recovery 3.7 + Portable – بازیابی فایل های آفیس

دانلود RS Office Recovery 3.7 + Portable - بازیابی اسناد آفیس

 

دانلود RS Office Recovery

| نرم افزار بازیابی فایل های آفیس |

 

RS Office Recovery 3.7 + Portable نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای، در زمینه بازیابی اسناد پاک شده از سیستم های کامپیوتری شماست. اگر شما نیز به تازگی یک فایل داکیومنت مهم را از دست داده اید، ما برایتان ابزاری آماده کرده ایم که می تواند فایل شما را صحیح و سلامت برایتان ریکاوری کند ! توسط نرم افزار قدرتمند RS Office Recovery، بازیابی داده ها بسیار آسان خواهد بود. اگر شما نیز به تازگی یک فایل داکیومنت بسیار مهم و حیاتی را به طور تصادفی از دست داده اید، به شما پیشنهاد می کنیم در ابتدا آرماش خود را حفظ کنید، چرا که هیچ جای نگرانی نیست ! حتی اگر شما فایل مورد نظر را از فلش مموری خود فرمت کرده و یا با تعویض ویندوز آن را از دست داده باشید، باز هم RS Office Recovery می تواند آن را برایتان صحیح و سالم بازگردانی کند !

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته ایم، قادر است انواع اسناد آفیس از جمله فایل های ورد، اکسل، پاورپوینت و حتی اسناد PDF رابرایتان به آسانی بازیابی کند. تنها کافیست که حافظه ای که فایل مورد نظر شما از آن حذف شده را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا این نرم افزار ضمن اسکن دقیق، تمامی فایل های متنی و چند رسانه ای را که اخیراً از این حافظه پاک شده اند را برایتان در زمانی بسیار کوتاه بازیابی کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار RS Office Recovery را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RS Office Recovery :

– امکان ریکاوری انواع داکیومنت ها از جمله Microsoft Office (Word, Excel), Adobe PDF, OpenOffice (ODT, ODS)

– قابلیت بازیابی اسناد سالم یا اسیب دیده از انواع دیسک هایی با فایل فرمت های NTFS/FAT

– قابلیت اسکن و بازیابی بسیار سریع فایل های از دست رفته

– پشتیبانی کامل از انواع حافظه های هارد دیسک، اس اس دی، مموری کارت، فلش مموری و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR