دانلود RS Data Recovery All Editions 4.6 – نرم افزار بازیابی داده ها

دانلود RS Data Recovery 3.4 + Portable - نرم افزار بازیابی داده ها

 

دانلود RS Data Recovery

| نرم افزار بازیابی داده ها |

  نسخه All Editions (RS File Recovery/RS Office Recovery/RS Partition Recovery/RS Photo Recovery/RS Browser Forensics)

 

RS Data Recovery 4.6  فرآیند بازیابی داده ها برای همه کاربران را ساده سازی می کند ! با ترکیب دو ابزار اصلی و کاربردی، RS Data Recovery قادر است انواع فرمت های حذف شده را برای شما بازیابی کند، البته تمرکز اصلی آن، بازیابی تصاویر حذف شده کاربران است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در محیط کامپیوتر، داده های را حذف و متوجه شوید دیگر هیچ نسخه ی پشتیبانی از آن نداشته و به کلی آن را از دست داده اید؟ در چنین مواقعی اگر شما ابزار مناسب و مخصوص را در اختیار داشته باشید، بدون هیچگونه اضطرابی می توانید همه ی داده های پاک شده تان را بازیابی کنید !

RS Data Recovery با طی چند قدم بسیار ساده، شما را قادر می سازد داده های حذف شده تان را ریکاوری کنید. به کمک این برنامه شما به آسانی می توانید حافظه مورد نظرتان را برای ریکاوری اطلاعات به برنامه معرفی کرده و با چند قدم ساده، تمامی فایل هایی که اخیرا حذف شده اند را مشاهده کنید. اکنون وقت آن است که ضمن مشاهده پیش نمایش فایل ها، آن دسته از فایل های مورد نظر خود را انتخاب و ذخیره سازی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار RS Data Recovery را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RS Data Recovery :

– قابلیت بازیابی داده های حذف شده بر اثر حملات ویروس ها، پارتیشن بندی مجدد، حذف تصادفی، فرمت حافظه و …

– سازگاری کامل با انواع فرمت های CR2, CRW, JPEG, JPG, PSD, CDR, BMP, RAW, TIFF, TIF , NEF,  PEF, X3F

– قابلیت بازیابی فایل ها و فولدرها با همان نظم و ترتیب سابق

– قابلیت پیش نمایش فایل های بازیابی شده

– امکان بازیابی فایل ها حتی پس از Shift + delete

– سازگاری کامل با پارتیشن های FAT/NTFS

– قابلیت بازیابی پارتیشن های از دست رفته

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– پس از نصب RS Data Recovery چند برنامه با نام های RS Browser Forensics، RS File Recovery، RS Office Recovery، RS Partition Recovery و RS Photo Recovery بر روی صفحه دسکتاپ ظاهر می شوند
– با استفاده از کد های فعال سازی موجود در فایل Serial.txt (در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد) می توانید هر کدام از برنامه های ذکر شده را فعال کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 110 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR