دانلود بازی Construction Crew 3D 1.0.16 – ساخت و ساز 3 بعدی برای اندروید

دانلود بازی Construction Crew 3D 1.0.16 - ساخت و ساز 3 بعدی برای اندروید

 

دانلود بازی Construction Crew 3D برای اندروید

| بازی ساخت و ساز 3 بعدی برای اندروید |

 

Construction Crew 3D 1.0.16 نام یک بازی اندرویدی جدید، از استودیوی بازی سازی Tiltgames است که با تعداد دانلود بیش از 1 میلیون مرتبه، توانسته توجه طیف وسیعی از دوست داران این سبک از بازی ها را به خود جلب کند. با آنکه تا به حال مدت زمان اندکی از زمان اولین نسخه از این بازی می گی ذرد، این میزان استقبال در نوع خود شگفت آور است. پس شما را دعوت می کنیم که به عنوان یکی از اولین پلیرها، در ساخت و سازهای شهری 3 بعدی حضور پیدا کنید. محیط بازی همچون سری بازی های ماین کرافت، از کاراکترهای بلوکی شکل تشکیل شده و همین امر ممکن است یکی از عوامل موفقیت چشم گیر آن بوده باشد.

این بار در بعد سوم می توانید به ساخت و سازهایی بزرگ دست بزنید ! بسیاری از ابزار آلات و وسایل مخصوص ساخت و ساز در اختیار شماست و شما این توانایی را دارید که با انواع وسایل از جمله کامیون، جرثقیل، کشتی و حتی هلیکوپتر برای این شغل سر و کار داشته باشید. هم اکنون می توانید بازی Construction Crew 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Construction Crew 3D :

– دارا بودن تعداد 15 وسیله مختلف با عملکرد مبتنی بر قوانین فیزیکی

– دارا بودن بیش از 120 مرحله مختلف

– نقش آفرینی در 4 جهان مختلف بازی

– گیم پلی مبتنی بر فیزیک واقعی

– صداپردازی عالی

– محیط گرافیکی جذاب و چشم گیر

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Construction Crew 3D1 150x84 - دانلود بازی Construction Crew 3D 1.0.16 - ساخت و ساز 3 بعدی برای اندروید Construction Crew 3D2 150x84 - دانلود بازی Construction Crew 3D 1.0.16 - ساخت و ساز 3 بعدی برای اندروید Construction Crew 3D3 150x84 - دانلود بازی Construction Crew 3D 1.0.16 - ساخت و ساز 3 بعدی برای اندروید Construction Crew 3D4 150x84 - دانلود بازی Construction Crew 3D 1.0.16 - ساخت و ساز 3 بعدی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR