دانلود بازی Dr. Driving 2 1.61 – دکتر رانندگی 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Dr. Driving 2 دکتر رانندگی 2 برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Dr. Driving 2 برای اندروید

| بازی دکتر رانندگی 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Dr. Driving 2 1.61 شما را در رانندگی به مرز دیوانگی خواهد رساند ! بازی کم حجم و جذاب دکتر رانندگی، این بار با نسخه ای کاملاً جدید بازگشته است. بازی مذکور دومین نسخه خود را به عنوان یکی از برترین بازی های سبک شبیه سازی عرضه داشته است، اکنون شما این توانیی را دارید که در جاده های مختلف سراسر جهان، تجربه ای جدید و سرگرم کننده را در شبیه سازی رانندگی داشته باشید. اگر شما علاقمند به سری بازی های اتومبیل رانی هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که دکتر رانندگی 2 را از دست ندهید.

نسخه اولیه بازی Dr. Driving، استقبال چشم گیری را از سوی شما بازدیدکنندگان و گیمرهای عزیز وب سایت یاس دانلود شاهد بود، اگر شما نیز از طرفداران این بازی اندرویدی هستید، نسخه دوم این بازی می تواند تجربه ای کاملا جدید را در شبیه سازی رانندگی با محیط گرافیکی جذاب و متحیر کننده به همراه آورد.اکنون وقت آن است که با تایرهای خود، سطح آسفالت جاده را از جا کَنده و زیباترین بازی را در این سبک تجربه نمایید. هم اکنون می توانید بازی Dr Driving 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Dr. Driving 21 150x84 - دانلود بازی Dr. Driving 2 1.61 - دکتر رانندگی 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Dr. Driving 22 150x84 - دانلود بازی Dr. Driving 2 1.61 - دکتر رانندگی 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Dr. Driving 23 150x84 - دانلود بازی Dr. Driving 2 1.61 - دکتر رانندگی 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 23 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR