دانلود Sublime Text 4 Build 4166 x86/x64 – نرم افزار ویرایش حرفه ای متن

دانلود Sublime Text 3 Build 3126 x86/x64 - نرم افزار ویرایش حرفه ای متن

 

دانلود Sublime Text

| نرم افزار ویرایش حرفه ای متن |

 

Sublime Text 4 Build 4166 x86/x64 نام یک نرم افزار جدید و حرفه ای، در زمینه ویرایش متن و کدهای مربوط به زبان های برنامه نویسی است. این نرم افزار با دارا بودن قابلیت هایی حرفه ای، مناسب برای کاربران مبتدی تا پیشرفته است. اگر شما هم به دنبال یک تکست ادیتور حرفه ای و جایگزین برای ویندوز هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم Sublime Text را با امکانات پیشرفته ی آن از دست ندهید. این برنامه دارای فرآیند نصب و راه اندازی بسیار ساده ای است که می توانید با طی چند قدم بسیار ساده آن را نصب کنید. رابط کاربری زیبای این برنامه مورد پسند کدنویس های کامپیوتری است، اگر شما نیز از دوست داران محیط مشکی و تیره رنگ هستید و در تاریکی شب کدنویسی می کنید، Sublime Text مناسب خودتان است !

شما می توانید محیط کاربری این نرم افزار را مطابق با نیاز خودتان تغییر دهید و با تغییر نما به حالت فول اسکرین، کدها را دقت بیشتری ویرایش کنید. این نرم افزار از قابلیت جستجوی پیشرفته در میان متون پشتیبانی کامل داشته و از سینتکس و دستورات برنامه نویسی به زبان های مختلفی از جمله Perl, PHP, SQL, XML سازگاری کامل دارد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Sublime Text را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Sublime Text :

– دارا بودن ویرایشگر متن ساید بای ساید

– سازگاری کامل با سینتکس زبان های C, C++, C#, CSS, D, Erlang, HTML, Groovy, Haskell, HTML, Java, JavaScript, LaTeX, Lisp, Lua, Markdown, Matlab, OCaml, Perl, PHP, Python, R, Ruby, SQL, TCL, Textile, XML

– قابلیت سیو کردن اتوماتیک اسناد

– قابلیت های حرفه ای برای انتخاب و جستجو در متن

– جایگزینی مناسب برای ویرایشگر متن ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 23 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR