دانلود Summitsoft Business Card Studio Pro 6.0.4 – طراحی حرفه ای کارت ویزیت

دانلود Summitsoft Business Card Studio Deluxe 10 5.0.2 - طراحی حرفه ای کارت ویزیت

 

دانلود Summitsoft Business Card Studio

| نرم افزار طراحی حرفه ای کارت ویزیت |

 

Summitsoft Business Card Studio Pro 6.0.4 نام یک استودیوی فوق حرفه ای، برای طراحی کارت ویزیت است. همانطور که می دانید، یکی از مراحل تولید برند، تبلیغات و یا فراهم سازی زمینه برقراری ارتباط با مشتریان و متقضایان برای اهداف تجاری و …، استفاده از کارت های ویزیت یا تبلیغاتی است. صرف نظر از موضوع کسب و کار، همواره یکی از مهم ترین ویژگی های یک کارت ویزیت، مسئله “زیبایی” و “نوآورانه” بودن آن است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک نرم افزار فوق حرفه ای را برای طراحی کارت های ویزیت برایتان در نظر داریم که شما را قادر می سازد طی 3 قدم بسیار ساده، سریعاً کارت ویزیت دلخواه خود را طراحی کنید.

با استفاده از این نرم افزار، شما دیگر به طراحان گرافیکی برای طراحی کارت ویزیت دیجیتال مورد نظرتان نیازی نخواهید داشت ! خودتان بهترین طراح و ایده پرداز در مورد این طراحی هستید. در مرحله اول، شما می بایست قالب و استایل ابتدایی کارت ویزیت خود را از میان بیش از 10 هزار طرح از پیش حاضر شده انتخاب و یا یک طرح جدید را خودتان آماده کنید. در قدم دوم شما می توانید اطلاعات مندرج روی کارت را با مشخصات خود جایگزین کرده و از عناصر گرافیکی مورد نظرتان برای نمایش روی آن استفاده کنید. در سومین و آخرین مرحله، کافیست که کارت ویزیت خود را به تعداد دلخواهتان پرینت کنید ! هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Summitsoft Business Card Studio Deluxe را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Summitsoft Business Card Studio :

– دارا بودن طرح ها و قالب های از پیش آماده شده به تعداد بیش از 10 هزار مورد

– قابلیت ترکیب عناصر موجود در نرم افزار و خلق میلیون ها ایده ی بی نظیر

– امکان طراحی تصاویر خارق العاده و چشم گیر

– دارا بودن ابزار انعطاف پذیر و قابل شخصی سازی

– امکان طراحی کارت های مؤثر و چشمگیر در بازار

– مناسب برای طراحی کارت ویزیت برای مراکز آموزشی، درمانی، نگهداری حیوانات، شرکت های نظافتی، تبلیغات مدارس، مهد کودک ها، شرکت های تجاری و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 659/514 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR