دانلود Secure Browser 56.0.416.73 – مرورگر وب با امنیت عالی

دانلود Secure Browser 56.0.416.73 - مرورگر وب با امنیت عالی

 

دانلود Secure Browser

| نرم افزار مرورگر وب با امنیت عالی |

 

Secure Browser 56.0.416.73 مرورگری جدید و قدرتمند، از دسته مرورگرهایی است که بر پایه مرورگر کرومیوم توسعه داده شده است. تمرکز اصلی سازندگان این مرورگر، بر روی مسائل امنیتی و حفظ حریم خصوصی کاربر بوده است، از این رو اگر شما نیز در حین گشت و گذار در میان صفحات وب، از همه بیشتر به مسئله امنیت و حریم خصوصی خود اهمیت می دهید، به شما پیشنهاد می کنیم Secure Browser را از دست ندهید. این مرورگر جدید و قدرتمند، مجموعه ای از فانکشن های امنیتی را در خود جای داده تا کاربر همواره با خیالی آسوده در صفحات وب به جستجو بپردازد.

رابط کاربری این مرورگر وب، بسیار مشابه با مرورگر کروم می باشد و کاربران مبتدی تا حرفه ای می توانند به سادگی با آن کار کنند. همچنین مجموعه ای از امکانات امنیتی از جمله جلوگیری از لو رفتن اطلاعات، رمزگذاری HTTPS، متوقف سازی ثبت و نگهداری داده ها و … از جمله مهم ترین ویژگی های این مرورگر وب هستند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Secure Browser را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Secure Browser :

– جلوگیری از فعالیت انواع پلاگین ها و افزونه های خطرناک

– متوقف سازی ثبت و ضبط داده های شما در حین بازدید از صفحات وب

– سرعت فوق العاده زیاد و رابط کاربری بسیار مشابه با مرورگر کروم

– دارا بودن مدیریت کننده ی حرفه ای رمزهای عبور

– جلوگیری از نمایش تبلیغات مزاحم و مخرب

– رمزگذاری HTTPS

– جلوگیری از حملات هکری مبتنی بر فلش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR