دانلود Kaspersky Antivirus & Security 11.12.4.1671 – آنتی ویروس کسپراسکای برای اندروید

دانلود Kaspersky Antivirus & Security 11.12.4.1671 - آنتی ویروس کسپراسکای برای اندروید

 

دانلود Kaspersky Antivirus & Security برای اندروید

| آنتی ویروس کسپراسکای برای اندروید |

 

Kaspersky Antivirus & Security 11.12.4.1671 یکی از بهترین راهکار امنیتی، در دنیای دیجیتالی در گوشی یا تبلت های اندرویدی شماست. امروزه با توجه به افزایش کاربرد اسمارت فون ها و تبلت های هوشمند، خطرات بسیاری امنیت داده های کاربران را تهدید می کند. از آنجا که این دستگاه ها قابل حمل بوده و در بسیاری از مواقع به شبکه جهانی اینترنت متصل هستند، احتمال هک شدن، دزدی اطلاعات و جاسوسی از آن ها بسیار زیاد است. اگر شما نیز نگرانی هایی در این زمینه دارید، پیشنهاد می کنیم آنتی ویروس فوق پیشرفته کسپراسکای نسخه اندروید را از دست ندهید !

این آنتی ویروس با عملکرد دائم در پس زمینه، قادر است گوشی یا تبلت شما را از انواع ویروس ها و ابزارهای مخرب در امان نگاه دارد. کافیست که یک ویروس خطرناک وارد تلفن همراه یا تبلت شما شود، در چنین حالتی ممکن است ضررهای جبران ناپذیری به شما و حریم خصوصی تان وارد شود. اپلیکیشن آنتی ویروس کسپراسکای، دارای مجموعه ای از ابزارهای امنیتی از جمله ضد سرقت، ضد ویروس، مدیریت تماس و پیام های ناخواسته و حفاظت کامل حریم خصوصی کاربر در حین استفاده از شبکه اینترنت است . امنیتی مثال زدنی را در گوشی یا تبلت اندرویدی شما فراهم می کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Kaspersky Antivirus & Security را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Kaspersky Antivirus & Security :

– اسکن کامل گوشی یا تبلت های اندرویدی برای کشف ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها

– امکان عملکرد هوشمندانه در پس زمینه

– امکان حذف خودکار ویروس ها و سایر تهدیدات

– جلوگیری از جاسوسی اطلاعات

– امکان بلاک کردن تماس ها و پیام ها

– امکان جلوگیری از بازدید صفحات وب خطرناک

– امکان پیدا کردن گوشی یا تبلت های گم یا به سرقت رفته

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Kaspersky Antivirus Security1 84x150 - دانلود Kaspersky Antivirus & Security 11.12.4.1671 - آنتی ویروس کسپراسکای برای اندروید Kaspersky Antivirus Security2 84x150 - دانلود Kaspersky Antivirus & Security 11.12.4.1671 - آنتی ویروس کسپراسکای برای اندروید Kaspersky Antivirus Security3 84x150 - دانلود Kaspersky Antivirus & Security 11.12.4.1671 - آنتی ویروس کسپراسکای برای اندروید Kaspersky Antivirus Security4 84x150 - دانلود Kaspersky Antivirus & Security 11.12.4.1671 - آنتی ویروس کسپراسکای برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR