دانلود WiFi Overview 360 Pro 3.40.01 – نرم افزار مدیریت حرفه ای WiFi برای اندروید

دانلود WiFi Overview 360 Pro 3.40.01 - نرم افزار مدیریت حرفه ای WiFi برای اندروید

 

دانلود WiFi Overview 360 Pro برای اندروید

| نرم افزار مدیریت حرفه ای WiFi برای اندروید |

 

WiFi Overview 360 Pro 3.40.01 نام یک ابزار همه کاره و قدرتمند، شامل برخی از ویدجت های حرفه ای برای شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. توسط این برنامه، شما می توانید به لیست کاملی از شبکه های WiFi در دامنه تحت پوشش دسترسی داشته و با یک انتخاب، اطلاعاتی دقیق از هریک از آنان به دست آورید. این اطلاعات می تواند شامل SSID شبکه، شماره ی کانال، قدرت سیگنال، نوع امنیت و … باشد. WiFi Overview 360 Pro همچنین دارای مجموعه ای از ابزارها به منظور تقویت فرکانس و شماره ی کانال ارتباطی شما با شبکه ی بیسیم است، از این رو شما می توانید از این برنامه به عنوان یک بهینه کننده ی ارتباطات بی سیم نیز استفاده کنید.

علاوه بر این ها، نسخه حرفه ای این نرم افزار دارای قابلیتی است که شما را قادر می سازد با کشف شبکه های WiFi رایگان، یک اطلاعیه را دریافت و در صورت تمایل به آن متصل شوید. جزئیات بیشتر پیرامون قابلیت اصلی این نرم افزار را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار WiFi Overview 360 Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WiFi Overview 360 Pro :

– اسکن و جستجوی حرفه ای شبکه های WiFi در اطراف

– دارا بودن ویدجت های کاربردی WiFi در اندازه های مختلف

– امکان تنظیم نحوه چینش شبکه های کشف شده

– دارا بودن امکان نمایش جزئیات شبکه بی سیم

– امکان آنالیز کانال ها برای اتصال به بهترین آنان

پشتیبانی از نسخه های مختلف سیتسم عامل اندروید

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WiFi Overview 360 Pro1 84x150 - دانلود WiFi Overview 360 Pro 3.40.01 - نرم افزار مدیریت حرفه ای WiFi برای اندروید WiFi Overview 360 Pro2 84x150 - دانلود WiFi Overview 360 Pro 3.40.01 - نرم افزار مدیریت حرفه ای WiFi برای اندروید WiFi Overview 360 Pro3 84x150 - دانلود WiFi Overview 360 Pro 3.40.01 - نرم افزار مدیریت حرفه ای WiFi برای اندروید WiFi Overview 360 Pro4 84x150 - دانلود WiFi Overview 360 Pro 3.40.01 - نرم افزار مدیریت حرفه ای WiFi برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR