دانلود Universal Extractor 1.6.1 – مدیریت و استخراج فایل های فشرده

دانلود Universal Extractor 1.6.1 - مدیریت و استخراج فایل های فشرده

 

دانلود Universal Extractor

| نرم افزار مدیریت و استخراج فایل های فشرده |

 

Universal Extractor 1.6.1 نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده، در زمینه مدیریت فایل های فشرده است. توسط این برنامه، شما می توانید با سرعتی بسیار بالا، انواع فایل های فشرده و آرشیو را با فرمت های RAR, ZIP, 7Z, EXE, TAR, NRG, ISO, DLL مدیریت و استخراج کنید. نکته مهم در مورد این نرم افزار، امکان استخراج فایل های فشرده است، این بدان عمناست که شما نمی توانید توسط آن فایل های فشرده را ایجاد کنید، بلکه فقط می توانید به محتویات اینگونه فرمت ها دست پیدا کنید.

یکی از قابلیت های جالب توجه این نرم افزار، امکان دسترسی سریع و مستقیم به گزینه های استخراج، از طریق منوی راست کلیک در ویندوز اکسپلورر است. در واقع شما می توانید از هر آدرسی در ویندوز، بر روی فایل مورد نظرتان راست کلیک کرده و محتویات آن را استخراج کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Universal Extractor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Universal Extractor :

– قابلیت سازگاری با انواع فرمت های RAR, ZIP, 7Z, EXE, TAR, NRG, ISO, DLL

– امکان استخراج آسان و سریع فایل های فشرده

– قابلیت دسترسی سریع به محتویات فایل های فشرده در منوی راست کلیک ویندوز اکسپلورر

– سبک و کم حجم بودن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR