دانلود FreeVimager 9.9.18 + Portable – نرم افزار مشاهده و ویرایش تصاویر

دانلود FreeVimager 5.5.0 + Portable - نرم افزار مشاهده و ویرایش تصاویر

 

دانلود FreeVimager

| نرم افزار مشاهده و ویرایش تصاویر |

 

FreeVimager 9.9.18 + Portable نام یک نرم افزار رایگان و بسیار قدرتمند، در زمینه مشاهده و ویرایش تصاویر است. همانطور که می دانید، سیستم عامل ویندوز دارای یک نرم افزار مخصوص جهت نمایش تصاویر دیجیتالی شماست، Windows Image Viewer دارای قابلیت هایی ساده و محدود برای مشاهده تصاویر شماست، اگر شما نیز به دنبال یک جایگزین برای مشاهده و ویرایش عکس های خود هستید، به شما پیشنهاد می کنیم FreeVimager را از دست ندهید. این نرم افزار قادر است تصاویر گرافیکی و برخی فرمت های صوتی و تصویری را نیز برایتان پخش نماید.

این نرم افزار علاوه بر امکان نمایش انواع فرمت های گرافیکی، به شما این امکان را می دهد که فرمت هایی از جمله JPG, PNG, BMP و … را نیز ویرایش کنید، از جمله این کارها می توان به امکان برش دادن عکس، پرخش و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FreeVimager را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FreeVimager :

– امکان کار با انواع فرمت های گرافیکی از جمله PNG, JPG, BMP و …

– امکان چرخش و کراپ کردن تصاویر

– امکان اجرای ویرایش های گروهی روی مجموعه ای از تصاویر

– قابلیت تغییر نام دسته جمعی فایل ها

– امکان مشاهده انواع تصاویر و برخی فرمت های صوتی و تصویری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR