دانلود بازی Bear With Me Episode 2 برای PC

دانلود بازی Bear With Me Episode 2 برای PC

 

دانلود بازی Bear With Me Episode 2 برای کامپیوتر

| بازی خرس به همراه من |

| نسخه PLAZA |

 

Bear With Me Episode 2 بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2017 توسط Exordium Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی جدید Bear With Me ، یک بازی جذاب و ماجرایی به صورت اپیزودیک می باشد که هم اکنون دومین نسخه از آن در اختیار شما گیمرهای عزیز قرار می گیرد. اگر با دیدن تصاویر و اسکرین شات های این بازی، مشتاق شده اید که آن را روع کنید، پیشنهاد می کنیم اولین نسخه این بازی را با نام Bear With Me Episode 1 آغاز کرده و در پایان، نسخه دوم آن را امتحان کنید. مژده برای شما دوست داران سری بازی های Bear With Me این است که در این مطلب، نسخه 1 و 2 را به صورت مجموعه پکیج در اختیارتان قرار داده ایم. Amber نام دخترک کوچکی است که در محور داستانی این بازی ، به دنبال برادر گمشده خود می گردد ، البته در این ماجراجوئی ، یک خرس دوست داشتنی و وفادار با نام Ted E او را همراهی می کند.

یک شب وقتی که Amber در خوابی عمیق بود ، با کابوسی ترسناک از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که برادر او یعنی Flint گم شده است. خرس دوست داشتنی داستان بازی یعنی Ted E نیز در گذشته کارآگاه بوده است ، اکنون دخترک این بازی از این خرس مورد اعتماد تقاضای کمک می کند. به شما پیشنهاد می کنیم با دانلود این بازی ، به دنبال کشف سرنخ ها از تمامی شاهدها و کشف رمز و راز نهفته در پشت پرده برآیید. در نسخه دوم بازی، شما به سرنخ های بیشتری دست پیدا می کنید که شما را بیشتر و بیشتر به دستیابی به حقیقت سوق خواهند داد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Bear With Me Episode 1 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bear With Me Episode 21 300x169 - دانلود بازی Bear With Me Episode 2 برای PC Bear With Me Episode 22 300x169 - دانلود بازی Bear With Me Episode 2 برای PC

 

Bear With Me Episode 23 300x169 - دانلود بازی Bear With Me Episode 2 برای PC Bear With Me Episode 24 300x169 - دانلود بازی Bear With Me Episode 2 برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP
Processor: SSE2 Instruction Set Support, Generally Everything Made Since 2004 Should Work
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DX9 (Shader Model 2.0) Capabilities; Generally Everything Made Since 2004 Should Work
DirectX: Version 9.0
Storage: 1200 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.34 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR