دانلود Zebra Media Screen Recorder 2.0 – فیلمبرداری از صفحه نمایش

دانلود Zebra Media Screen Recorder 2.0 - فیلمبرداری از صفحه نمایش

 

دانلود Zebra Media Screen Recorder

| نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش |

 

Zebra Media Screen Recorder 2.0 نام نرم افزاری جدید، ساده و بسیار قدرتمند، در زمینه فیلمبرداری از صفحه نمایش ویندوز است. اگر شما نیز از توسعه دهنگان نرم افزارهای کامپیوتری و یا اساتید آموزش های از راه دور هستید، به منظور آماده سازی ویدیوهای آموزشی از طریقه استفاده از یک نرم افزار، لازم است که از نرم افزار مخصوص این کار استفاده کنید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته ایم، قادر است هرآنچه که بر روی دسکتاپ سیستم شما در حال نمایش است را در قالب یک فایل ویدیویی ضبط کند.

از این رو شما به آسانی می توانید با حرکت دادن ماوس به بخش های مختل فصفحه، آموزش خود را به صورت قدم به قدم آماده کنید. توسط این برنامه به آسانی می توانید ویدیوهای آموزشی مورد نظرتان را در فرمت های MPEG/AVI از یک پنجره خاص، صفحه بازی و یا به صورت فول اسکرین تهیه کرده و با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Zebra Media Screen Recorder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Zebra Media Screen Recorder :

– امکان فیلمبرداری از یک پنجره، قسمت دلخواه از صفحه نمایش یا به صورت فول اسکرین

– ذخیره سازی فیلم ها در فرمت های مختلف

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و عدم نیاز به تنظیمات پیچیده

– مناسب برای تهیه ویدیوهای آموزشی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR