دانلود Pixel NetCut WiFi Analyzer 1.0.34 – قطع دسترسی های غیرمجاز به WiFi در اندروید

دانلود Pixel NetCut WiFi Analyzer 1.0.34 - قطع دسترسی های غیرمجاز به WiFi در اندروید

 

دانلود Pixel NetCut WiFi Analyzer برای اندروید

| نرم افزار قطع دسترسی های غیرمجاز به WiFi در اندروید |

| نیازمند روت |

 

Pixel NetCut WiFi Analyzer 1.0.34 نام نرم افزاری جدید و بسیار قدرتمند، در زمینه جلوگیری از دسترسی های غیرمجاز، به شبکه WiFi خانه یا محل کار شماست. امروزه با توج هبه افزایش کاربرد شبکه های بی سیم، بسیاری از این شبکه ها در معرض خطر حملات هکرها و یا سوء استفاده ی های غیرمجاز قرار دارند. در بسیاری از موارد پیش می آید که کاربر متوجه افت محسوس سرعت اینترنت در شبکه خانگی یا محل کار خود می شود، در بسیاری از این موارد، شبکه مذکور توسط افراد سودجو در حال استفاده استفاده بوده و حجم وسیعی از پهنای باند شما به اشغال درآمده است. اگر شما نیز به دنبال ارهکاری جهت متوقف ساختن این مشکل هستید، ما را در معرفی تکمیلی نرم افزار Pixel NetCut WiFi Analyzer همراهی کنید.

نرم افزار مذکور، در واقع یک وای فای آنالیزور و اسکنر شبکه های WiFi است که می تواند لیست کاملی از دستگاه های متصل به شبکه را شناسایی و برای شما به نمایش بگذارد. برای مثال اگر شما مطمئن هستید که غیر از شما کاربر دیگری به شبکه متصل نیست، با استفاده از این نرم افزار می توانید به طور دقیق لیست دیوایس های متصل به شبکه را مشاهده کرده و در صورت لزوم، ارتباط دستگاه های ناشناس را قطع کرده و امکان دسترسی آنان را برای همیشه بلاک کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Pixel NetCut WiFi Analyzer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pixel NetCut WiFi Analyzer :

– امکان نمایش دقیق نام دستگاه متصل شده، شرکت سازنده، آی پی و مک آدرس

– امکان بررسی ارتباط اینترنتی

– امکان مشاهده اطلاعاتی دقیق از ISP

– نمایش آی پی آدرس عمومی شما

– امکان پینگ گرفتن از ارتباط شما

– امکان جلوگیری از دسترسی دستگاه های مختلف به شبکه بی سیم

– نمایش اطلاعات شبکه

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pixel NetCut WiFi Analyzer1 84x150 - دانلود Pixel NetCut WiFi Analyzer 1.0.34 - قطع دسترسی های غیرمجاز به WiFi در اندروید Pixel NetCut WiFi Analyzer2 84x150 - دانلود Pixel NetCut WiFi Analyzer 1.0.34 - قطع دسترسی های غیرمجاز به WiFi در اندروید Pixel NetCut WiFi Analyzer3 84x150 - دانلود Pixel NetCut WiFi Analyzer 1.0.34 - قطع دسترسی های غیرمجاز به WiFi در اندروید Pixel NetCut WiFi Analyzer4 84x150 - دانلود Pixel NetCut WiFi Analyzer 1.0.34 - قطع دسترسی های غیرمجاز به WiFi در اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR