دانلود بازی Amazing Hoverboard Sniper 2017 1.3 – اسنایپر هاوربورد برای اندروید

دانلود بازی Amazing Hoverboard Sniper 2017 1.3 - اسنایپر هاوربورد برای اندروید

 

دانلود بازی Amazing Hoverboard Sniper 2017 برای اندروید

| بازی اسنایپر هاوربورد برای اندروید |

 

Amazing Hoverboard Sniper 2017 1.3 نام یک بازی اندرویدی جدید، مخصوص طرفداران سبک بازی های اکشن و اول شخص، از استودیوی بازی سازی Awesome Action Games است که به تازگی در مارکت اندرویدی قرار گرفته است. این بازی، شما را به نبردی بزرگ بین خیر و شر وارد می کند ! نبردی خشن و بسیار خطرناک، در شهری که باندهای فاسد، مافیا و گروه های شرور در آن فعالیت دارند به راه افتاده است. از این رو نزدیک شدن رو در رو با این گروه های خلافکار، ممکن است به بهای جان شما تمام شود. بازی Amazing Hoverboard Sniper 2017 شما را در قالب یک استیکمن مبارز با نیروهای شرور، بر روی یک هاوربورد در آسمان قرار می دهد تا از راه دور با اسلحه اسنایپر به آنان شلیک کنید.

بازی Amazing Hoverboard Sniper 2017، دنیای شر و فساد را در آینده به تصویر می کشد. در چنین شرایطی لازم است که نیروهای مقابله با باندهای تبهکار، با کنولوژی هایی جدیدتر وارد عمل شوند. در بازی مذکور، شما یک هاوربرد بسیار پیشرفته را در اختیار دارید که به کمک آن می توانید ایستاده در آسمان، با اسلحه اسنایپر خود به کشتار شخصیت های تبهکار بازی بپردازید. هم اکنون می توانید بازی Amazing Hoverboard Sniper 2017 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Amazing Hoverboard Sniper 2017 :

– محیط گرافیکی 3 بعدی با جلوه های خیره کننده

– صداپردازی بسیار عالی و جذاب

– امکان تجربه مأموریت حساس با اسلحه اسنایپر

– امکان نشانه گیری دشمنان مختلف

– سناریوهای بسیار جذاب

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Amazing Hoverboard Sniper 20171 150x90 - دانلود بازی Amazing Hoverboard Sniper 2017 1.3 - اسنایپر هاوربورد برای اندروید Amazing Hoverboard Sniper 20172 150x90 - دانلود بازی Amazing Hoverboard Sniper 2017 1.3 - اسنایپر هاوربورد برای اندروید Amazing Hoverboard Sniper 20173 150x90 - دانلود بازی Amazing Hoverboard Sniper 2017 1.3 - اسنایپر هاوربورد برای اندروید Amazing Hoverboard Sniper 20174 150x90 - دانلود بازی Amazing Hoverboard Sniper 2017 1.3 - اسنایپر هاوربورد برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 54 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR