دانلود FLV File Player 1.0 – پخش حرفه ای ویدیوهای فلش

دانلود FLV File Player 1.0 - پخش حرفه ای ویدیوهای فلش

 

دانلود FLV File Player

| نرم افزار پخش حرفه ای ویدیوهای فلش |

 

FLV File Player 1.0 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند، به منظور پخش آسان ویدیوهای فلش در سیستم عامل ویندوز است. دیگر برای پخش کردن فرمت های فلش، نیازی به نصب کدک ها و انجام تنظیمات پیچیده ندارید، چرا که نرم افزار FLV File Player قادر است به سادگی ویدیوهای فلش را برایتان پخش نماید. امروزه فرمت فلش، به یکی از محبوب ترین فرمت های مالتی مدیا تبدیل گشته است، مخصوصا اینکه بسیاری از شبکه های آنلاین پخش ویدیو، با این فرمت کار می کنند. احتمالا برای شما هم پیش آمده که با دانلود یکی از این ویدیوها، با مشکل پخش آنان مواجه شوید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر داریم، قادر است ویدیوهای فلش با فرمت FLV را برایتان به آسانی پخش کند.

رابط کاربری ساده این نرم افزار، به گونه طراحی گردیده تا کاربر بتواند به آسانی فرمت های ویدیویی فلش را پخش نماید. برای پخش فرمت های FLV و MP4 نیاز به هیچگونه کدک اضافه ای ندارید، چرا که این برنامه با فراهم سازی امکان پخش این فرمت ها، تمامی نیازهای شما را در این زمینه پوشش داده است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Wi-Fi Password Key Generator را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FLV File Player :

– سادگی رابط کاربری و امکان کنترل آسان فایل های ویدیویی فلش و MP4

– امکان پخش آسان ویدیوهای دانلود شده از وب سایت هایی نظیر یوتیوب، آپارات و …

– نصب و راه اندازی سریع و بسیار آسان

– سازگاری کامل با Windows XP/Vista/7/8/8.1/10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR