دانلود بازی Online Head Ball 32.08 – ضربه زدن توپ با سر برای اندروید

دانلود بازی Online Head Ball 19.90 - ضربه زدن توپ با سر برای اندروید

 

دانلود بازی Online Head Ball برای اندروید

| بازی ضربه زدن توپ با سر برای اندروید |

 

Online Head Ball 32.08 نام یک بازی محبوب و شناخته شده، از استودیوی بازی سازی Masomo Gaming است که با تعداد دانلود بیش از 50 میلیون مرتبه، توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را به خود اختصاص دهد؛ استقبال بی نظیر دوست داران دنیای فوتبال از Online Head Ball، حکایت از موفقیت چشمگیر آن دارد. تعداد 10 میلیون پلیر به طور متوسط در شبانه روز اوقات بیکاری خود را با Online Head Ball سپری می کنند. آنلاین هد بال، در واقع یک بازی وفتبالی است که شما در آن می توانید به صورت 1 به 1، در مقابل دوست خود یا سایر پلیرهای سراسر جهان ایستاده و با ضربات سر توپ را به سمت دروازه او هدایت کنید. همواره می توانید با پشت سر گذاشتن رقابت های مختلف و شرکت در رویدادهای روزانه و کسب جوایز مربوطه، کاراکتر خود را ارتقا داده و به قدرت های خارق العاده دست پیدا کنید.

همانطور که از عنوان این بازی پیداست، شما با یک بازی تماماً آنلاین طرف هستید، از این رو رویدادهای خاص و روزانه ای در نظر گرفته شده که می توانید با کسب بیشترین امتیاز در آنان، همواره در بالاترین سطح رده بندی قرار بگیرید. همچنین با کسب امتیازهای بیشتر می توانید قدرت های ویژه ای را به کاراکتر خود اضافه کنید، برای مثال از جمله این قدرت ها می توان به توپ یخی، یخ زدن حری، توپ آتشین و … اشاره کرد که توسط آنان می توانید گل هایی جذاب را به ثمر برسانید. هم اکنون می توانید بازی Online Head Ball را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Online Head Ball :

– امکان رقابت با تعداد 10 میلیون پلیر آنلاین

– دارا بودن تعداد 100 کاراکتر مختلف و اضافه شدن شخصیت های جدید

– امکان استفاده از قدرت های ویژه

– گیم پلی مستقل از پلتفرم

– استادیوم های واقعی و افکت های صوتی جذاب

– امکان انجام بازی آنلاین/آفلاین

– امکان شرکت در رویدادهای مختلف

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Online Head Ball1 113x150 - دانلود بازی Online Head Ball 32.08 - ضربه زدن توپ با سر برای اندروید Online Head Ball2 113x150 - دانلود بازی Online Head Ball 32.08 - ضربه زدن توپ با سر برای اندروید Online Head Ball3 113x150 - دانلود بازی Online Head Ball 32.08 - ضربه زدن توپ با سر برای اندروید Online Head Ball4 113x150 - دانلود بازی Online Head Ball 32.08 - ضربه زدن توپ با سر برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR