دانلود تصاویر مذهبی (والپیپر HD) – مجموعه تصاویر مذهبی برای اندروید

دانلود تصاویر مذهبی (والپیپر HD) - مجموعه تصاویر مذهبی برای اندروید

 

دانلود تصاویر مذهبی (والپیپر HD) برای اندروید

| مجموعه تصاویر مذهبی برای اندروید |

 

تصاویر مذهبی (والپیپر HD) نسخه 1.0 نرم افزاری جدید در دسته نرم افزارهای مذهبی، از استودیوی نرم افزاری یاسین مدیا می باشد که به تازگی برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی در مارکت های ایرانی قرار گرفته است. دیگر نیازی نیست که برای جستجوی تصاویر مورد نظر خود، مدت زمان زیادی را صرف مرور در میان صفحات وب کنید. نرم افزار مجموعه عکس های مذهبی، همواره جدیدترین تصاویر مذهبی را در دسته بندی هایی دقیق در اختیار شما می گذارد تا بتوانید در زمانی کوتاه به u;s ihd مذهبی مختلف دسترسی داشته باشید.

این نرم افزار با دسته بندی هایی دقیق، عکس نوشته ها و تصاویری زیبا با موضوع “الله، حضرت محمد (ص)، حضرت فاطمه (س)، امام علی (ع)، امام حسین(ع)، امام رضا (ع)، حضرت مهدی (عج)، شهدا، بزرگان شخصیت و …” را در اختیار شما قرار می دهد. این fvkhli با حجمی بسیار کم، همواره جدیدترین عکس ها را از سرورهای آنلاین خود دریافت و برای استفاده در پس زمینه گوشی یا تبلت های اندرویدی شما آماده می کند. هم اکنون می توانید نرم افزار تصاویر مذهبی (والپیپر HD) را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار عکس های مذهبی (والپیپر HD) :

– قابلیت نمایش تصاویر گلچین شده با کیفیت بالا از سرورهای نرم افزار

– قابلیت ذخیره و ویرایش تصاویر

– امکان تنظیم به عنوان پس زمینه

– قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی

– امکان افزودن عکس ها به فهرست علاقمندی ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HDWall1 90x150 - دانلود تصاویر مذهبی (والپیپر HD) - مجموعه تصاویر مذهبی برای اندروید HDWall2 90x150 - دانلود تصاویر مذهبی (والپیپر HD) - مجموعه تصاویر مذهبی برای اندروید HDWall3 90x150 - دانلود تصاویر مذهبی (والپیپر HD) - مجموعه تصاویر مذهبی برای اندروید HDWall4 90x150 - دانلود تصاویر مذهبی (والپیپر HD) - مجموعه تصاویر مذهبی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR